Potřebujete do svého MLM podnikání přivést více lidí? Podělím se s vámi o to, jak vybudovat svůj vlastní trh pro váš network marketing, abyste už nikdy neměli nedostatek potenciálních zákazníků.
Velkou pomocí vám mohou být komunita na sociálních sítích, jako je Facebook, FB:Skupiny, Instagram a další. Jak toho využít? Hned vám to povím.
Trocha čísel na začátek
Pokud oslovíte každý den 10 osob, za rok vám tato aktivita přinese 3600 lidí, kteří o vás budou vědět. Řekněme, že 10ti % z nich budete mít možnost představit svou příležitost a 50 % se vám ozve zpátky a bude chtít víc informací.
Nakonec všeho všudy zbude 5 % lidí, kteří se stanou vašimi zákazníky. Zdá se vám to jako moc malé procento? 5 % získaných zákazníků znamená, že ze 3600 oslovených jich na konci zbude 60, které budete mít “v kapse”. To už zní lépe, ne?
Schválně si promluvte s lidmi, kteří to v network marketingu dotáhli velmi vysoko. Pravděpodobně vám poví, že na počátku své kariéry získali mezi 50ti až 150ti zákazníky, kteří pro ně byli zlomoví.
Vy a vašich 60 potenciálních obchodních partnerů, tedy máte výbornou příležitost, dostat se mezi špičku – a to jen za jediný rok.
Tak proč to nezkusit?
Hezky to vystihuje můj oblíbený citát od Anthonyho Robbinse:
“Rozdíl mezi MUSÍM a MĚL BYCH je stejný, jako rozdíl mezi životem, který chcete, a životem, který máte.”
Malé network cvičení
Když se neustále budete snažit někoho oslovovat, rozhodně vám to pomůže. Ptejte se sami sebe:
Když přemýšlíte o své příležitosti, jaké problémy mají lidé, kteří váš produkt, nebo službu potřebují?
Jako příklad vám dám produkt, který pomáhá ozdravovat střeva. Potřebují ho lidé, kteří:
- se špatně soustředí,
- mají málo energie,
- jsou často nemocní
- a vůbec nevědí, proč tomu tak je.
Přemýšlejte nad tou osobou, kterou něco trápí, představte si její problémy, které může mít a které může vyřešit díky vašemu produktu nebo službě.
Kam takový člověk zajde, aby našel odpověď na své otázky?
Kde mu někdo pomůže s jeho problémy?
Jaké stránky by navštěvoval a jaké skupiny by hledal?
Kde je hledat?
Přemýšlejte o tom, kde vaši potenciální zákazníci či spolupracovníci, najdou odpovědi na své otázky.
A co takhle se připojit do těchto skupin a poskytovat jim řešení, které nemají nic společného s vaším produktem nebo službou? Díky tomu s vámi budou mluvit, budou si vás vážit a osloví vás pokaždé, když budou mít další podobný problém.
Odpovídejte jim na jejich otázky, pomáhejte jim, oceňte je, mluvte s nimi. Pak budete mít tolik potenciálních zákazníků, že tomu nebudete věřit.
Ptejte se a snažte se pomoci
Vše je jen o tom, položit správnou otázku. Tak se ptejte.:
„Co teď vlastně zkoušíš používat na tvé problémy a jak dlouho jsi už zkoušel to, co pro tebe teď nefunguje?“
Vynechte pro začátek:
“hele, tady je můj produkt a myslím, že ti pomůže”
…hned po pozdravu. Nic takového!
I když budete mít nejlepší úmysly, lidé na to nebudou dobře reagovat, protože před vámi pravděpodobně přišlo 20 dalších, kteří jim nabízeli zase svůj vlastní produkt.
Zeptejte se jich, jestli už něco vyzkoušeli. Protože pravděpodobně už mají za sebou spoustu dietních programů, nebo výživových doplňků.
A poslední, co teď chtějí, je jít a koupit si další. Poslechněte si, co už všechno vyzkoušeli a co jim nefungovalo a pak jim nabídněte pomoc.
Určitě budou rádi za to, že jim chcete pomoct. Můžete jim dát rady a už budete mít připravenou nějakou “munici” pro to, abyste jim nabídli způsob, jak jim můžete pomoci zrovna vy.
Udělejte to 10krát denně a pravidelně a budete mít tucty zákazníků a život se vám změní. Nedělám si legraci, já už to zažil!
Zapamatujte si, že rozdíl mezi MUSÍM a MĚL BYCH je život, který chcete, a život, který máte. 😉
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩