Existuje spousta marketingových strategií. Stačí zadat kouzelnou formulku do vyhledávače a na každém prstu, jich budete mít deset…

Nicméně, nechcete svůj business, zkusit trochu JINAK?

Podělím se s vámi o marketingový koncept, na který už všichni skoro zapomněli. A přesto zůstal jako jeden z nejefektivnějších vůbec…

Pokud chcete vyniknout a rozvíjet svůj tým, je zásadní se prosadit. A hledání nejúčinnějších marketingových strategií, vám v tom můžeme pomoci.

Následující marketingová strategie se v minulosti hodně využívala, ale v posledních letech, na ni spíš už sedá prach. – a to je škoda. A o čem že vlastně mluvím?

O osobním oslovování lidí, které je stále v kurzu!

Možná bych měl tuto strategii pojmenovat jako: „personalizovaná komunikace, která vypadá jako osobní oslovování”.

A to tak, aby to bylo co nejvíc jednoduché, účinné a duplikovatelné (užitečné příklady otázek víz níže). A to s tím, že nám to online svět, hodně usnadňuje…

Svět nám nabízí netušené možnosti. Je jen na nás, jestli je využijeme.

Jak dlouhé by mělo být ideální oslovení?

Podle mě není až tak důležité, aby hovor, sms nebo třeba zpráva na sociálních sítích, obsahovala přesně nějaký maximální počet vět nebo slov, ale obecně spíš stačí, když budeme jakékoliv oslovení činit krátké a výstižné a hlavně, tzv. ušité na míru tomu člověku, kterého oslovujeme.

Jděte na to opravdu stručně a jednoduše

Schválně, zkuste na seznam lidí, který máte k dispozici – ať je jakkoliv velký – poslat jednoduchou zprávu např. jen s dotazem: “Jak se mají a co je u nich, v jejich životech, nového”.

Pokud to náhodou nevíte, tak business se skrývá v řešení potřeb přes Vaši MLM příležitost a potřeby lidí neodhalíte jinak, než obyčejnou komunikací.

Jestli nevíte koho kontaktovat, zkuste třeba jen znovu obepsat lidi, které už jste se v minulosti pokoušeli oslovit. Čím více lidí, tím lepší výsledky, budete mít. Náš obchod je o statistice:

  • Málo oslovení = malé výsledky
  • Hodně oslovení = velké výsledky

Kašlete na složité grafy, vychytávky, obří nadpisy, rozsáhlé texty, zbytečnosti atd…

Nezahlcujte a nespamujte ty lidi a prostě pošlete nejdřív jen obyčejnou a jednoduchou zprávu ve stylu:

  • „Stále se zajímáš o to, jak se zbavit Tvého problému?”
  • “Stále chceš shodit váhu?”
  • “Stále bys rád(a) více volného času do života?”
  • “Pořád se zajímáš o extra přivýdělek?”

Zkráceně a jednoduše – „nedávno jsi se o tohle zajímal(a), je to tedy u tebe stále aktuální?”…

Snažte se, aby tato zpráva vypadala opravdu co nejvíce osobně a individuálně. To je výhoda krátkého seznamu lidí, můžete je všechny, velmi jednoduše, jednoho po druhém zkontaktovat. 🙂

U dlouhého seznamu kontaktů, pokud musíte komunikovat již více hromadně, tak se můžete snažit třeba aspoň o personalizovaný předmět zprávy, jako třeba obyčejné:

„ahoj [JMÉNO], dlouho jsme o sobě neslyšeli” a podobně…

Fantazii se meze nekladou, ale víte co je důležité?

Převzít iniciativu. Být aktivní. Dělat aspoň NĚCO! Zkoušet a nechat si poradit od zkušené UPLINE.

Pasivní čekání za zázrak, který nikdy nepřijde, ještě nikdy nikomu žádnou zajímavou síť nevybudovalo…

Čím více se o ty lidi budete zajímat, čím více své osobnosti a personalizace do toho dáte, tím větší budete mít odezvu.

Proč funguje personalizovaný a osobní kontakt?

Protože je to něco jako “dotyk”.

Masové a neosobní “spamování”, dneska už nikoho nezajímá – nikdo to neotvírá, nikdo to nečte, nikdo na to neodpovídá, nereaguje.

Musíte prostě komunikovat personalizovaně a osobně, jak to jen jde (ať online či offline, na tom až tak nesejde).

„Dobrý den, v nedávné době jste se zajímali tady o tohle, pořád to ještě platí…?”

…a tak dále a tak dále….

  • Pořád se ptát jako první.
  • Hlavně aktivně komunikovat.
  • Vyvolávat ty komunikace.
  • Hledat “záminky” ke komunikacím.
  • Čím více komunikací, tím více příležitostí k řešení nějakých potřeb, o kterých se dozvím…

Ať už tedy preferujete osobnější (personalizované) oslovení “na dálku”, anebo komunikaci z očí do očí (osobně), stále se i dnes, jedná o nejefektivnější způsoby marketingu. A nic nenasvědčuje tomu, že by se toto mělo v dohledné době, nějak změnit.

Personalizované oslovování může být řešení i pro vás – zprávy na sociálních sítích, SMSky, nebo osobní oslovování – cokoliv. Sami víte, že ani já nemám nikde žádné velké masové reklamy, ani žádný ohromný marketing, ani nikde nespamuji – a přesto máme skvělé výsledky.

I když je online doba, pořád se rád setkávám s lidmi (když to jde) a pořád udržuji vztahy i na osobní rovině.

I proto jsem tehdy uspořádal MLM Akademii, kde jsem se se spoustou z vás mohl setkat osobně.

Osobní kontakt, je prostě stále k nezaplacení! 

Nezvládli jsme se zatím nikde vidět osobně? Pak je šance, vidět se aspoň online na další akci, kterou jsem pro Vás připravil a dobrá zpráva je, že je naprosto zdarma a bude to hodně VELKÉ: http://summitonline.cz/

Držím Vám palce!

S pozdravem Váš MLM fanoušek číslo #1

Michal..


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩


MARKETINGOVÝ ONLINE MLM SUMMIT ZDARMA!


DALŠÍ ROČNÍK NEZÁVISLÉ MLM AKADEMIE





PDF: Kde brát lidi do MLM, aby Vám nedošly kontakty!
 



MLM plávovač je ve FB Skupině MLM Poradna!
 



PDF: Jak správně telefonovat v MLM! Stahujte.
 

One Comment

  1. MD
    8.6.2023 @ 0:18

    Dekuji

    Reply

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.