Máte vyšperkovaný svůj produkt a služby, které máte, ale stále tápete při uzavírání obchodu s potenciálními zákazníky? Dnes se s vámi podělím o jednoduché triky, které vám zaručí více zákazníků a klientů, chcete? 🙂

Trénink dělá mistra

Pokud chcete mít co největší dopad na co nejvíce lidí, potřebujete se naučit, získat je na svoji stranu.

Naučte se zvládat svou energii a využijte ji na maximum při konverzaci s lidmi, kteří by mohli být vašimi zákazníky. Jak toho dosáhnout? Jednoduše – tréninkem a neustálým opakováním.

Jak vám jde komunikace s lidmi?

Jedete bez chybičky bez ohledu na jakékoliv zvědavé otázky, nebo konverzaci málokdy zvládnete? Máte naučené reakce na všechny typy otázek, nebo při odmítnutí pokrčíte rameny a odejdete? 

Abyste umění komunikovat s lidmi vždy zvládli, potřebujete neustále trénovat. Pokud budete pořád opakovat kroky a techniky v plánu, který pro vás mám, budete obchody uzavírat sebevědoměji, častěji a snadněji.

Zajímá vás jaký plán to je? 🙂 Dobře. Pojďme se do toho pustit.

Komunikaci s lidmi zvládnete stejně, jako jakoukoliv jinou dovednost. Potřebujete k tomu trénink a chuť posouvat se kupředu.

Nechte informace putovat mezi lidmi

Konec konverzace s potenciálním zákazníkem a jeho “přeměnění” na skutečného zákazníka je rozhodující součást jakékoliv strategie, kterou se rozhodneme vyzkoušet.

Pro každého totiž funguje něco jiného a můžete se cítit dobře v různém prostředí. Někdo se rád setkává v oblíbené kavárně, jiný pořádá procházky parkem.

Můžete posílat lidem svůj e-book, nebo prezentační video. Ze všeho nejdůležitější, ale zůstává stále konec – a to získání zákazníka na svou stranu. 

Nástroje pomáhají duplikaci

Další důležitá věc je ta, že nástroj s informacemi, který předáváte lidem, musí být samovysvětlující (nepotřebuje váš komentář a poznámky) a můžete ho sdílet s ostatními.

Ano, ani tady byste neměli zapomínat na duplikaci. Lidé musí být schopni váš nástroj k získání zákazníků vzít a sdílet jej s ostatními. V network marketingu je opravdu třeba se starat o snadnou duplikaci, pokud chcete vybudovat “business” a ne jen další “práci”.

TIP: Pokud si chcete přečíst další článek o tom, co dalšího pomáhá či brzdí duplikaci, pak pokračujte na tento odkaz (otevře se v novém okně)…

Pojďme se ale nyní vrátit, zpět k tématu.

Pokud si nenahráváte rozhovor s člověkem, pak nejste schopni ho duplikovat a nemůžete růst. Ale pokud mají lidé v ruce něco hmatatelného, co mohou použít, budou cítit, že to mohou dělat taky a rádi to předají ostatním.

Stačí jeden povedený a duplikovatelný nástroj a lidé si ho mezi sebou rádi budou sdílet.

Buďte připraveni na všechno

Vždy rád ukončím konverzaci s potenciálními zákazníky otázkou, co se jim líbilo na mé příležitosti.

Získejte jejich názor na produkt, nebo službu, i kdyby měla být negativní. V takovém případě to ale nevzdávejte.

I když většina lidí by se na to vykašlala a přesunula se k další osobě, vám postačí jeden malý trik, abyste velkou část lidí dostali zpátky na palubu.

Otázky “za milion”

  • Nelíbí se jim vaše video?
  • A mají na mysli zrovna tohle konkrétní video?
  • To co jste viděli jako poslední?
  • Nebyla to jen nějaká pitomá YouTube reklama? 🙂

Vaše sebejistota udělá v jejich negativní reakci trhlinu!

Čekali někoho, kdo sklopí uši a půjde pryč, ale díky vašim otázkám začne pochybovat o tom, jestli to video bylo vážně tak špatné, nebo jestli je chyba někde jinde.

Zeptejte se jich, proč je to pro ně důležité a naslouchejte, tím začnete postupně budovat vztah, protože se o ně zajímáte.

Jak ještě více zdokonalit MLM proces v získávání zákazníků na svoji stranu? Naslouchejte a pak pokládejte ty správné otázky.
Jak ještě více zdokonalit MLM proces v získávání zákazníků na svoji stranu? Naslouchejte, pak pokládejte ty správné otázky a vyprávějte reálné příběhy, které nemusí být přímo Vaše 😉

Příběhy prodávají

Pokud mají vaši potenciální zákazníci pochybnosti, jsou to překážky, které musíte překonat.

Jedním ze způsobů, jak je zbavit pochybností, je vyprávět jim příběhy.

Nemusí být vaše, ale musí je zasáhnout. Proto vám vždy doporučuji, ať se pravidelně účastníte firemních akcí. Na nichž si poslechnete spoustu příběhů, které můžete předávat dál.

Příběhy táhnou

  • Třeba o mámě na mateřské, která teď vydělává šestimístné částky.
  • O řidiči autobusu, který nastartoval MLM podnikání za několik milionů a stavebním dělníkovi, který mu pomohl.
  • Jen věnujte pozornost příběhům, které slyšíte a naučte se je a máte skoro vyhráno!

Když vám někdo začne říkat, že v těch věcech není moc dobrý a není si jistý, že by to nedokázal, můžete mu odvětit nějakým silným příběhem, který jste slyšeli, např:

„Jasně, rozumím Ti a chápu Tě. Byl jsem na naší firemní MLM akci, kde mluvil chlápek, co se narodil neslyšící a teď ročně vydělává 2.500.000 Kč / 100.000 EURO. Ale chápu, že to není pro každého…“ 😉

Ať už uslyšíte jakoukoliv výmluvu nebo pochyby, poslechněte si je, souhlaste s nimi a pak dejte příběh někoho, kdo to má těžší než oni, ale přesto si dokázal jít za svým až k úspěchu.

Vystřelíte tím jejich motivaci ke hvězdám!

A to Vám moc přeji – Váš MLM fanoušek číslo 1 M.K. 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩