Chcete získat víc zákazníků a ukázat vaši příležitost v network marketingu více lidem? Mám pro vás jednoduchého průvodce, se kterým se naučíte, jak získat více lidí, kteří řeknou ANO vaší příležitosti a budou chtít vědět více o tom, co prodáváte a čím se zabýváte. Tak pojďme na to.

Buďte autentičtí

Namísto toho, abyste někomu hned něco nabízeli, zeptejte se na jejich názor. Poproste je, aby s vámi sdíleli svou zkušenost a dali vám upřímnou zpětnou vazbu na produkt, nebo službu. Cílem je, aby se necítili pod tlakem a abyste jim dali najevo, že jejich názor pro vás hodně znamená.

Můžete použít třeba následující „scénář“:

„Poslyš Honzo, potřeboval bych tvou pomoc. Myslíš, že mi můžeš pomoci tím, že si vyzkoušíš tenhle produkt a podělíš se se mnou o svou zkušenost? Rád bych věděl, jak se za 30 dní užívání budeš cítit.

Hodila by se mi nějaká upřímná zpětná vazba, moc by pro mě znamenalo tvoje hodnocení, když teď začínám s tímto podnikáním.  Když v tom pak nebudeš chtít pokračovat, nic se neděje. A kdyby jo, můžeme se pak o tom pobavit, co ty na to? Mohl bys to pro mě prosím udělat?”

Některé společnosti a produkty dokonce umožňují vrácení peněz nespokojenému zákazníkovi. Pokud vaše společnost patří mezi ně, neváhejte to svému potenciálnímu zákazníkovi říct.

Držte se jednoduchosti

Mějte co nejjednodušší proces pro to, aby se někdo stal vaším zákazníkem. Umožněte všem snadný přístup k produktu a jemně je povzbuďte, aby ho skutečně používali. Nesmyslně složitý proces by vám získání nových zákazníků mohl ztížit.

Proměňte dynamiku od prodejního proslovu ke skutečné žádosti o zpětnou vazbu. Tím snížíte obranu, podpoříte důvěru a autenticitu a otevřete si dveře pro upřímnou konverzaci o hodnotě a relevanci produktu.

Pokud prodáváte drahý produkt…

Některé služby či produkty mají opravdu vysokou hodnotu a prodávají se za vyšší ceny.

Tady máte scénář, jak na to můžete jít:

„Ahoj Honzo, jen jsem ti chtěl napsat, že si moc vážím tvojí podpory a našeho přátelství. Nedávno jsem se zapojil do téhle věci a strašně mě to baví. Nemusíš se bát, nehodlám tě rekrutovat, je to moje nové podnikání, ne tvoje.

Každopádně prodáváme produkt, který dokáže XYZ. Není levný, ale jeho přínosy jsou obrovské. Můžu přijít a vyzkoušet na tobě jeho prezentaci? Potřebuju jen přátelský obličej, jsem nervózní, protože teprve začínám. Můžu si s tebou procvičit svou řeč? Bylo by to skvělé.“

Tak příteli odprezentujete a kdo ví? Třeba ho to dokonce zaujme, nemáte co ztratit, můžete jen získat, je to tak?

Žádejte o pomoc, ne o prodej

Hlavní myšlenkou je, abyste požádali potenciálního zákazníka o pomoc. A nezáleží na tom, jestli prodáváte levné nebo drahé produkty. Když budete komunikovat tímto způsobem, proměníte dynamiku od prodejního proslovu k žádosti o zpětnou vazbu.

Schválně, jak byste reagovali vy, kdyby k vám někdo přišel a poprosil o zpětnou vazbu:

„Ahoj, vážím si tvého názoru a rád bych si na tobě zkusil svůj proslov, co ty na to prosím, mohl bych?“

Vsadím se, že se usmějete a budete nejspíš souhlasit. Pokud za vámi ale někdo přijde a hned se vás bude snažit rekrutovat, pomyslíte si spíš: „To si jako dělá legraci?“

Když vás takhle někdo požádá, třeba mu pomůžete vylepšit prezentaci, třeba vás zaujme to, co uvidíte, třeba začnete zvažovat, že se vám ten produkt docela líbí… a stanete se zákazníkem. Moho by to tak být, nebo ne? 🙂

Síla praktického přístupu

Hlavním závěrem je, že pokud použijete tento přístup místo toho, abyste konverzaci vedli s cílem prodat produkt nebo získat nového rekruta, je větší pravděpodobnost, že získáte souhlas. Lidé vám dovolí si na nich procvičit, protože jim řeknete, že vaším cílem není jim něco prodat nebo je narekrutovat.

Lidé jsou ochotnější poslouchat, když necítí tlak na nákup. Když někoho příště oslovíte, tak si zapamatujte, že nejde o tvrdý prodej nebo to, aby se k vám někdo hned připojil do podnikání. Jde o otevření dveří pro upřímnou konverzaci. Tímto přístupem pravděpodobně zjistíte, že se více dveří udrží otevřených a objeví se více skutečných zájemců.

Kde jsem se tohle naučil?

K těmto radám jsem se dopracoval vlastní cestou během let. A i když to zní jako hračka, vybudovat si svaly návyků jde těžko – ve skutečnosti je to ta těžší část podnikání.

Vybudujte si sval vidění sebe sama tam, kde chcete být. Úspěch už pak pro vás bude snadný, věřte mi. A pokud začínáte svou cestu s vedlejším podnikáním a chcete získat další rady, mám pro vás tip…

Další nesmírně cenný zdroj informací – pro Vás ZDARMA

Nyní vám dám zdroj, který vám opravdu pomůže, pokud to s růstem svého podnikání myslíte vážně. Jedná se o rady od lidí, kteří patří do špičky MLM u nás – nyní můžete získat ZDARMA milionové rady, jak ovládnout MLM…

Kde? Na Online MLM Summitu!

Pokud už v MLM jste nějakou dobu anebo právě začínáte, ale zatím stále nemáte výsledky o kterých sníte, pak Vám možná mohu hodně pomoct tím, že pořádám Online MLM Summit ZDARMA.

Na 5 až 6ti hodinovém Online MLM Summitu, odevzdá své knowhow síťového marketingu celkem 14 tuzemských CZ/SK lídrů – milionářů.

Tito lidé prozradí do detailu, jak vydělali přes 100.000.000+ Kč (resp. přes 4.000.000+ EUR) za velmi krátký čas, čistě z MLM businessu.

Nejlepší na tom je to, že celý SUMMIT je úplně ZADARMO, takže jedinou investicí je Vaše pozornost a Váš čas v neděli – registrujte se na vysílání a řekněte to všem těm, které chcete vzít na vrchol s Vámi:

https://summitonline.cz/

Čas utíká…

Brzy na viděnou!

S pozdravem Michal – Váš MLM fanoušek číslo #1


Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu.



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩


MARKETINGOVÝ ONLINE MLM SUMMIT ZDARMA!


DALŠÍ ROČNÍK NEZÁVISLÉ MLM AKADEMIE





PDF: Kde brát lidi do MLM, aby Vám nedošly kontakty!
 



MLM plávovač je ve FB Skupině MLM Poradna!
 



PDF: Jak správně telefonovat v MLM! Stahujte.
 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.