Dochází Vám nápady na témata, které chcete řešit se svými fanoušky na sociálních sítích?

Přečtěte si dvě rady, díky kterým nebudete mít nouzi o nový obsah a dokážete bavit fanoušky, každý jeden den! Jdeme na to? Tak ok 🙂  

Ať už žijete na Facebooku, Instagramu, TikToku, YouTube nebo kdekoliv jinde – vytváření čerstvého obsahu je důležité. Se stále novými a novými tématy si zvyšujete dosah, získáváte důvěru lidí a postupně si rozšiřujete svou základnu zákazníků.

Přicházet pravidelně s novým obsahem chce trochu práce, ale určitě vám přinese své ovoce. Já vám tu práci trochu usnadním. Stačí, když budete dodržovat dvě věci:

Zaprvé: Poznávejte podrobně své zákazníky

Jak jednoduše získávat témata pro své fanoušky? Přece tak, že jim budete naslouchat.

Buďte mezi nimi, poslouchejte jejich trápení a problémy a nabídněte jim pomocnou ruku a řešení. 

Existuje spousta způsobů, jak toho dosáhnout. V současné době je nejjednodušší se ponořit do skupiny na sociálních sítích.

Pokud například prodáváte přípravky na hubnutí, ponořte se do skupin, kde lidé řeší problémy s nadváhou. O čem si povídají? Jaké problémy řeší? Jaké diety jim zabírají a které ne? 

Procházejte pravidelně internetové diskuze lidí, kterým může váš produkt nebo služba pomoci. Vždy narazíte na dalších deset témat, to Vám slibuji.

Nezaměřujte se jen na složení Vašeho produktu!

Spousta lidí – a to nejen v network marketingu – dělá chybu, že se zaměří pouze úzce jen na svůj produkt. Vědí o něm první poslední a všechno chtějí svým zákazníkům povědět, až do posledního detailu.

Ale to je zbytečná chyba. Lidé se nezajímají jenom o informace na etiketě, ale hlavně je zajímá, jak jim ten výrobek může pomoct! 

Proto se nesoustřeďte a neomezuje jen na ten produkt, ale zaměřte se na LIDI, kterým by mohl Váš produkt pomoct.

Zaměřte se na to, jak lidé z Vaší cílové skupiny přemýšlejí. Když budete opravdu znát jejich problémy, to je to, co vám opravdu pomůže.

Nejen s vytvářením “magnetického” obsahu, ale také se získáváním nových zákazníků. Vy jste přeci ten, kdo pro ně má řešení, nebo ne?

Zůstanete v kontaktu s lidmi

Krásný příkladem je můj “MLM přítel” Ray Higdon, který přichází každý den s novým videem.

Opravdu každý den věnuje hodinu svého času tomu, aby odpovídal na dotazy, které mu přicházejí a aby řešil problémy lidí v MLM.

Možná se ptáte, proč to dělá, když má vybudovaný úspěšný business a již nemá nouzi o zákazníky?

Odpověď je jednoduchá….

Zůstává konzistentní a tím pádem mu lidé více důvěřují. Buduje si kanál pro stále nové a nové příchozí, kteří se mohou stát jeho zákazníky.

A v neposlední řadě má neustálý přehled o tom, co jeho publikum trápí a jaké řeší problémy. Nevypadne tzv. “ze hry” – ví, stále moc dobře, o čem ten business je.

Díky tomu může upravovat své programy a produkty na míru. Protože pokud by se od svých fanoušků odpojil, za chvíli by mu ujel vlak a jeho obsah by byl neaktuální / neužitečný.

Díky pravidelnému procházení diskuzí na internetu zjistíte, co vaši cílovou skupinu nejvíce trápí.

Zadruhé: Dejte si závazek!

Už máte nápady na nová témata, ale stále ještě nemáte vyhráno. Je důležité být konzistentní a obsah pravidelně sdílet.

Závazek, že budete každý den tvořit nový obsah, je mnohem důležitější než kreativita.

Když se zavážete, že pravidelně vytvoříte příspěvek (každý den, každé pondělí apod.), pak to opravdu uděláte!

Pokud budete čekat na kreativitu, nebo na to, až vás políbí múza, často se nic nestane dlouhé měsíce.

Když si řeknete „udělám video, až mě něco napadne“, pravděpodobně vám nic nebude připadat dost dobré.

Ale pokud si dáte závazek a řeknete „jdu udělat video“, pak je nedostatek obsahu vedlejší.

Jakmile si vybudujete zvyk, už s tím nebudete muset bojovat. Naslouchejte lidem a dejte si závazek. Tak „jednoduché“ to je.

Ale copak se děje – Cítíte se na to sami?

Vy na to ale sami nejste!

S úctou a pozdravem,

Váš největší MLM fanoušek číslo 1…

Michal Karmazín 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩



JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?