Kde najít členy týmu nebo zákazníky? Jak si s nimi povídat o své příležitosti?

Mám pro vás odpovědi na tyto nejčastější otázky a hlavně, užitečný seznam zdrojů, kde hledat stále nové potenciální zákazníky i členy týmu. 

A co je nejlepší? Většina těchto zdrojů je snadno duplikovatelná, jednoduchá na využívání a všechny jsou absolutně ZDARMA!

#1 Networkové události 

Mluvím o tom často – velké (nejen) MLM události vás popoženou kupředu. A mohou vám přinést nové členy týmu i zákazníky. Není to nic složitého.

Prostě (až to bude zase možné) půjdete na jakoukoliv konferenci, událost, akci, která se týká vašeho tématu (a nemusí být součástí síťového marketingu).

Tam posbíráte tolik vizitek, kolik jen zvládnete, a hned druhý den se všem těm lidem ozvete. 

Tato taktika je mnohem účinnější než se zdá a důvod je prostý. Všichni ti lidé, co jsou na konferenci, chtějí víc od života.

Vynaložili svůj čas a peníze k tomu, aby se jí zúčastnili a aby se dozvěděli více. A právě takové lidi chcete!

#2 Poptávky po práci

Jedna možnost je hledat svůj tým stylem „Nabízím ověřený výdělek z domova, pište PM / SZ (Soukromou Zprávu)“….

Ale ruku na srdce, kolik lidí se vám na tuhle nabídku ozvalo? Mnohem účinnější je, když budete aktivní a mrknete se na různé servery, které sdružují nabídky a poptávky po práci. 

A když to budete Vy, kdo bude aktivně startovat komunikaci s novými lidmi na základě společného zájmu – pozor ale nespamujte!

#3 Přátelé na sociálních sítích

Pokud si projdete své přátelé na Facebooku a dáte jim jen slušně položenou jednoduchou otázku – zda jsou či nejsou otevřeni vaší příležitosti?

Pak takový dotaz nikdy nikoho nemůže urazit a přesto se spousta lidí bojí ho položit. Nebuďte mezi nimi a udělejte krok kupředu!

#4 Skupiny na Facebooku

Nejúčinnějším způsobem je stát se součástí skupin na sociálních sítích, které sdružují vaši cílovou skupinu.

Prodáváte kosmetické produkty? Přidejte se do skupin (nebo si vytvořte vlastní!), které nabízejí “beauty tipy”.

Máte ve svém portfoliu produkty zaměřující se na sport a hubnutí? Pomáhejte a odpovídejte na dotazy ve skupinách, které se věnují zdravému životnímu stylu.

Zamyslete se nad svou cílovou skupinou a pomáhejte řešit jejich problémy. 

Každá sociální síť přináší výhody. Ve sdružování lidí se stejnými zájmy ale jednoznačně vedou Facebook skupiny.

POZOR: pokud si chcete někoho přidat do přátel na Facebooku, někoho kdo je cizí, nedělejte to bez předchozího souhlasu dotyčného, jinak by to mohlo být považováno za spam a taky Vás může Facebook bloknout 😉

#5 „Warm (teplý) market / trh“

Jestli se bojíte oslovit vaše přátelé a známé, se kterými jste nějakým způsobem v kontaktu, pravděpodobně za sebou nemáte příliš úspěšný trénink. Protože byste je nikdy neměli vynechávat.

Pokud víte, jak oslovit lidi, začněte u nich. Mohou to být kolegové v práci, účastníci kroužku, sousedi – kdokoliv. Stejně jako v případě přátel na Facebooku je to jednoduchý a často účinný způsob, jak získat zákazníky, nebo členy týmu. 

#6 Doporučení od známých

Odmítnou vás lidi z vašeho „warm marketu“? Nevadí, zeptejte se jich, jestli neznají někoho, kdo si chce přivydělat z domu a chce získat trochu té finanční svobody.

Nezávisí na tom, jakou práci dělají. Důležité je, jestli se chtějí ve svém životě posunout dál.

#7 Odborníci ve vašem městě

Vyhledejte si na Googlu profesionály z vašeho města. Pravděpodobně najdete spoustu lidí, se kterými se můžete spojit – jejich e-maily a telefonní čísla.

Mohou to být finanční poradci, realitní makléři a další odborníci. Většinu spojuje to, že mají už vybudovaný sociální status, svou síť lidí a jsou více otevření podobným příležitostem.

A většina z nich už pracuje na základě provizí, takže mají jiný mindset, než zaměstnaní lidé. Pro network marketing bývají jako stvoření. 

#8 LindkedIn

LinkedIn je podceňovaná sociální síť, která sdružuje profesionály z celého světa.

Je zaměřená na odborníky a profesionály ze všech různých oblastí, kteří na na ní diskutují vše, co se týká pracovních zájmů.

Přidejte se mezi ně, sledujte a oceňujte práci jiných a sdílejte své vlastní úspěchy, tipy a myšlenky. 

#9 YouTube

YouTube patří také mezi oblíbené sociální sítě. Nejen, že se sami můžete od ostatních naučit spoustu nového, ale také sami můžete sdílet s ostatními dojmy z přečtených knížek, z kurzů, kterých jste se zúčastnili, nebo jen třeba povědět fanouškům své myšlenky, které by je mohly zaujmout. 

A hlavně – nečekejte na zázrak, až někdo přijde a “zaklepe Vám na rameno”, že s Vámi chce dělat – to se pravděpodobně jen tak často nestane…zvláště, pokud jste nováčci a nemáte za sebou zajímavé výsledky…

Nyní jste to Vy, kdo si musí získat respekt a vybudovat autoritu k tomu, aby Vás ostatní chtěli začít přirozeně následovat.. Jak se to dělá? Je to jednodušší než si myslíte…

Není to o žádném osobním kouzlu – vše co k tomu potřebujete již máte dávno ve svých rukou! A co to tedy je?

Je to pevné rozhodnutí, konstantní práce každý den, správné aktivity, které generují příjem (oslovení, prezentace, dotahování, duplikace)..

Pak také odhodlání vytrvat dostatečně dlouho, které je silnější než občasný odpor těch, které po cestě oslovíte a kterým dáte šanci na lepší a bohatší život a všech různých stránkách.

Copak, máte strach? Nevěříte si či se snad bojíte, že to nezvládnete??

To je blbost! Nevěře tomu – Vím že na to máte a mimochodem nejste na to sami!

S úctou a pozdravem,

Váš největší MLM fanoušek číslo 1…

Michal Karmazín

PS: věřím ve Vás 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩



JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?