Zajímá vás, jak správně uchopit svůj produkt a zůstat daleko před konkurencí? Důležité je ho správně “prodat” lidem.

Podělím se s vámi o několik způsobů, jak vyzdvihnout vaše produkty, aby lákaly další potenciální zákazníky a vydělávaly vám více peněz.

“Prodávejte” efekt produktu, ne jeho vlastnosti

Důležité je povědět vašim potenciálním zákazníkům to, co váš produkt umí a čeho díky němu, můžou dosáhnout. Nezdržujte se zdlouhavým popisem, co je ten produkt vlastně zač a co obsahuje.

Co tím myslím? Dám vám jako příklad řasenku. Zajímá vás, co všechno ve svém složení obsahuje, nebo jste spíše zvědaví na to, jaký efekt udělá? Já bych se vsadil, že se spíš budete pídit po výsledku.

Pokud váš marketing zakládáte na podrobném popisu vašeho produktu, nebo služby, moc velkého úspěchu nedosáhnete.

Bude působit jako každý druhý produkt, který si může koupit v obchodě a nebudete mít oproti němu, vůbec žádnou výhodu.

Pomáhejte lidem vyřešit problém a nebudete mít nouzi o zákazníky

Lidi nezaujmete technickými specifikacemi. Prodávejte příběhy a emoce, které dokáže produkt vyvolat.

Řekněte jim, že si více odpočinou i bez léků na spaní, zlepší se jim zdraví, budou mít více energie. Všechny tyto věci představují výhody, které produkt lidem může přinést.

Rozdávejte svým produktem radost a nebudete mít o zákazníky nouze.

Navíc když je váš produkt založený na tom, že pomáhá lidem zlepšit kvalitu života, dalo by se říct, že nikdy nezestárne.

Dokáže váš produkt zlepšit lidem spánek? Umí jim dodat více energie i během velmi unaveného dne? Budou mít hustší a kvalitnější vlasy?

Všechno to jsou pozitiva, které chce téměř každý. A nezáleží na pohlaví, věku nebo výši výdělku. Vždy budou lidé chtít více energie a lépe se vyspat. Budou chtít lepší tělo, klidnější duši, víc peněz.

Takže vždy budete mít poptávku po svém produktu. Záleží už jen na vás, jak dobře ho budete umět prodat. Když se zaměříte na všechna pozitiva, která umí produkt lidem dodat, budete mít úspěch.

Řekněte lidem, proč váš produkt potřebují

Když máte běžný produkt, který si lidé mohou koupit naproti v krámě, budete to mít těžší. I pokud máte zpočátku úspěch, trh vás dříve či později dožene.

Pak se budete muset snažit mnohem víc, protože budete muset lidem vysvětlit, proč je zrovna ten váš produkt lepší než ten, který si můžou koupit ve vedlejším obchodě.

Proč je váš produkt jiný než ostatní? Proč se lidem vyplatí si ho od vás koupit? Co jim přinese? Odpovězte si na tyto otázky hned zpočátku a usnadníte si spoustu práce.

Myslíte si, že je důležité, že zrovna ve vašem krému je arganový olej? Důležitější je, jak se lidé po jeho aplikaci budou cítit.

Že budou mít krásnou pokožku, kterou budou chtít neustále hladit, že ji budou mít úžasně pružnou a měkkou. To, že to způsobuje dvacet druhů bylinek, už je zase tak moc nezajímá.

Pokud přesvědčíte lidi o tom, co váš produkt dokáže, budete mít vždy dostatek zákazníků.

Jestli se ale při propagaci zaměříte jen na popis produktu, lidé vám utečou a koupí si ho někde jinde, protože to budou považovat za pouhý marketingový trik.

Vzdělávejte je o tom, PROČ potřebují zrovna ten váš produkt a nebudete mít o zákazníky nouzi!!!

Co když někde prodávají váš produkt levněji?

Možná, že jste se s tím už setkali. Přijde za vámi zákazník a zeptá se, proč někde na nějakém E-shopu se stejné věci prodávají levněji, než ty vaše.

Jednoduchá a rychlá rada je: Vyvolejte v nich pochybnosti.

Prodáváte produkty související se zdravím? Kosmetiku? Wellness? Pokud za vámi někdo přijde, že stejné produkty viděl jinde a mnohem levněji, zasejte v něm pochybnost, třeba takto:

„Upřímně, pokud je to někde o dost levnější, nevím, jestli bych to kupoval. I tyhle produkty mají nějakou dobu trvanlivosti a už jsem slyšel o lidech, kteří se snažili zbavit prošlého zboží…“

anebo moje zamilované, funkční na 100%:

“A chcete ten nejlevnější produkt na trhu, nebo prostě ten, který funguje a opravdu Vám pomůže?” 🙂

Není moc lidí, kteří by rádi riskovali, že utopí své peníze na nepoužitelném produktu, to mi věřte 🙂

Jak dosáhnout v MLM neskutečných prodejů, bez přímého prodeje? Tento systém vyučuji na MLM Akademii, kterou se nám podařilo založit a již se těšíme na opětovné setkání 😉

Ať se Vám moc daří a nenechte se NIKDY zastavit, stojí to za to!

Váš MLM fanoušek číslo #1… M.K.


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩



JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?