Nachystejte vašim distributorům skvělý začátek a uvidíte skutečný a konzistentní růst ve svém podnikání. V network marketingu nikdy opravdu neuspějete, pokud budete stále jen registrovat distributora za distributorem.

Mohli byste jich mít 30 za měsíc, ale dokud nezačnou pracovat, během pár týdnů, nebo měsíců o ně přijdete. Já mám pro vás pět kroků, které vám, i distributorům, pomohou rozpačité začátky překonat.

Krok 1: Schvalte jejich rozhodnutí

Podpořte jejich rozhodnutí se připojit k síťovém marketingu. Může se to zdát jako příliš očividné, ale spousta lidí to bere jako samozřejmost a tento krok zanedbává.

Nemusíte si s tím lámat hlavu, jen si udělejte chvilku a pogratulujte svému novému distributorovi k připojení k network marketingu a vašemu týmu a povězte mu o tom, že právě vzal život do svých rukou.

Ujistěte ho, že udělal správné rozhodnutí.

Přivítání v týmu a schválení vstupu do network marketingu je jednoduchý způsob, jak zmírníte jakékoliv pochybnosti a pomůžete nováčkovi mít dobrý pocit z jeho rozhodnutí.

Krok 2: Stanovte reálná očekávání

Nereálná očekávání jsou jedním z nejčastějších důvodů, proč noví distributoři ze sítě vypadnou. Přicházejí s mylnou představou o tom, jaký network marketing bude.

A když se jejich představy nenaplní, zabalí to. Vaše práce spočívá v tom, abyste jim popravdě pověděli, co mohou očekávat a abyste opadnutí nadšení zabránili.

Kromě obvyklých pocitů, že tato profese není snadná a krom dojmu, že se nejedná o systém, kde člověk zbohatne rychle, byste měli svým novým členům rodiny, říct i několik dalších věcí.

Řekněte jim, že jejich úspěch, nebo neúspěch závisí jen na nich. Nejste tam od toho, abyste vše zařizovali vy. Jste tu pro ně, abyste jim ukázali cestu a pracovali s nimi, ale zase ne abyste pracovali za ně.

Pokud členové týmu selžou, budou to oni, kdo si selhání způsobí. Ale stejně tak pokud uspějí, bude to jejich zásluha.

Za druhé, vaším úkolem je pomoci nováčkům, aby se co nejdříve stali nezávislými. Jestliže na vás příliš spoléhají, že jim všechno od A do Z vysvětlíte a řeknete, co mají dělat, nikdy se sami nepostaví na nohy a potáhnou vás dolů.

Když jsou na vás zcela závislí, stanete se jejich otrokem, ne učitelem. Dejte si proto záležet, aby věděli, že budou muset pracovat samostatně.

A za třetí je ujistěte, že mají před sebou dobré i zlé časy. I když se jim může zdát, že je všechno pod psa a nejradši by to všechno vzdali, ujistěte je, že tam pro ně budete, abyste jim v těžkých dobách pomohli.

Krok 3: Ujistěte se, že jsou připravení

Projděte si s nimi kontrolní seznam a přesvědčte se, že mají vše potřebné pro začátek a následný úspěch. Může to být například:

  • Mají doma dostatek zásob produktu, třeba i vzorky pro ukázku atd.
  • Mají vhodné nástroje, které jim pomohou vybudovat úspěšný business a které jim pomohou při schůzkách s klienty.
  • Buďte s nimi v kontaktu. Ukažte jim, kde najdou na vašich webových stránkách informace a jak se mohou připojit k nadcházejícím vzdělávacím akcím a událostem.
  • Vysvětlete jim základní znalosti kompenzačního plánu. Nepotřebují vědět všechny podrobnost, ale měli by vědět, jak to u vás funguje.
  • Učte je, jak správně komunikovat s lidmi. Budou mít mnohem lepší vyjednávací pozici.

Krok 4: Vytvořte společně “plán hry”

Sedněte si se svým novým distributorem a společně promyslete plán, jak postupovat dál a pomozte mu urychlit cestu vzhůru.

Nemusíte stanovovat konečné cíle, jen si společně projděte, jak může váš nový člen týmu projít skrz první překážky a splnit drobné milníky na své cestě na vrchol.

Přemýšlejte o tom, jak může získat své první zákazníky a další členy týmu a naplánujte kroky, které povedou k vydělání první provize.

Povzbuďte je, ať se zapojí do firemních akcí, které podpoří týmového ducha a chuť se do toho pustit naplno.

Když se novým distributorům podaří rychle dosáhnout nějakých výsledků, bude pravděpodobnější, že budou ve své práci pokračovat.

Počáteční plán hry jim v tom může hodně pomoct.

Krok 5: Dejte jim úkol

Nováčci hledají směr, kterým se mohou vydat. Usnadněte jim to a dejte jim jednoduché zadání, se kterým mohou začít – včetně termínu. Pomůže jim začít pracovat na plánu hry a překonat nějaký milník.

Když někdo začne, existuje určitá hranice mezi úspěchem a neúspěchem. Na jedné straně je snazší přestat, než pokračovat dál. Ale jakmile člověk překročí hranici, je naopak snazší pokračovat, než skončit.

Dejte jim úkol, který jim pomůže překonat tuto hranici úspěchu. Třeba získání prvního zákazníka, nebo prvního člena vlastního týmu.

Nechte je, ať hlásí své záměry do světa, což se pro ně stane určitým závazkem a motivací to opravdu dokázat.

Jak naservírovat ideální systém práce celé své síti?

To probereme na MLM AKADEMII pro opravdové MLMáky a to napříč celým MLM spektrem: 

1. NEZÁVISLÁ MLM AKADEMIE v ČR, se bude konat u Brna už 29.11-1.12.2019, kde probereme celé MLM knowhow uceleně od A až do Z 😉

Těším se na Vás – UŽ JEN PÁR DNŮ! 😉

Nikdy se nevzdávejte – úspěch v MLM stojí za to a navíc – děláte svět opravdu lepším místem ♥


Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu.



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩