Chcete vědět, jak získat ještě více zákazníků do svého businessu a to efektivně a hlavně úspěšně? Prozradím vám, jak to s lidmi udělat, aby je pro Vás bylo jednodušší získat do spolupráce.
Fáze 0
Úroveň 0 je taková, kdy nevíte vůbec nic o osobě, kterou chcete oslovit. Nevíte jestli bude mít rád(a) váš produkt.
Nevíte, jestli chce vydělávat peníze online, nevíte, jestli už není network marketér apod. Tohle jsou lidé ve Fázi 0.
Jak je oslovíte?
„Dobrý den, vím, že se neznáme. Rozjíždím tu své podnikání a chtěl jsem se vás zeptat… Kdybych měl pro váš možnost, jak si zajímavě přivydělat, chtěl byste se podívat na to podívat?“
Fáze 1
Mohou se zajímat víc a je třeba být připraven na to, jak navázat, že?
V tom případě odpovíte:
„Víte, vydělávám peníze na sociálních sítích a pracuji z domu. Mám video, které to vysvětlí mnohem lépe, než já a rád vám ho pošlu, pokud se chcete podívat. Jestli ne, nevadí.“
Pokud člověk, kterého oslovujete a on/ona souhlasí, tak už se dostává do Fáze 1. Proč? Ne, protože se na video podíval, ale jen protože je otevřený tomu, že na něj koukne.
Fáze 2
Když souhlasí, že se podívá na video, pokračujete dál:
„Hele, a kdy se na to video chystáte podívat?“
Pokud vám dá specifický čas (například ve čtyři, jakmile dojde z práce), řekněte, že jste sice zaneprázdněný, ale že se mu tedy v šest ozvete.
Dodržíte slovo, v šest hodin mu zavoláte a jestliže zjistíte, že se na video už podíval, dostal se do Fáze 2. Pokud video stále neviděl, je pořád na první úrovni.
Začátečníci v network marketingu zkouší obejít tento komunikační cyklus. Snaží se přeskočit některé kroky a úrovně vůbec nedodržují.
Někdy jdou za úplně cizími lidmi, kteří jsou stále ve Fázi 0 a snaží se je hned získat. A pak si stěžují, že se k nim nikdo nepřipojuje, protože získat takového člověka, je skoro nemožné.
Potřebujete, aby s vámi nejprve ušli pár kroků, chápete?
Pokud se budete pokoušet získat člověka ve Fázi 0, jste pro ně někdo, kdo je obtěžuje. Předpokládáte, bez nějakého důkazu, že je připravený se k vám připojit a vynecháváte jednotlivé Fáze, které na sebe logicky navazují.
Neříkám, že tohle obtěžování nikdy nefunguje, ale matematicky jsou šance proti vám. A my přece nechceme otravovat lidi ne? Naopak to chceme dělat správně, protože to lze dělat naprosto slušně a bez tlaku – a to je mimo jiné i poslání MlmJinak 😉
Takže ještě jednou – Pokud nevíte, jestli je člověk otevřený vašemu produktu nebo ne, není dobré cokoliv nabízet! Škatulkování lidí do Fází vám umožní zjistit jejich zájem a pomůže vám zjistit o nich víc, než se k vám opravdu připojí.
Jak si je získáte, “jak na ně” správně?
Zpátky k Fázím.
Když se na video nepodívá, můžete mu odpovědět:
„To není problém, ale věnuji se primárně těm, kteří se na video podívali a chci dát příležitost si vydělat hlavně jim, snad to chápete. Ale můžu se k vám dostat během příštích pár týdnů.“
Odpověď tohoto stylu mu řekne, že pokud se na to video fakt nepodíval, tak není pro vás zrovna “výhrou”. Nicméně ho nahlodáte, že váš produkt / služba pro něj, výhra být může…
Je proto dost možné, že vám slíbí, že se na to video podívá ještě během večera – v praxi se to děje.
„Hele, už jste mě jednou vypekl, opravdu se na to video chcete podívat? Nemusíte mi nic slibovat, pokud nechcete, mám tu práci s dalšími lidmi, kteří se koukli a chtějí si něco vydělat.“
Takže v zásadě, pokud vám řeknou, že video neviděli, ukažte, že jste zaneprázdnění a dejte jim najevo, že o něco přicházejí…
A pokud se na to video opravdu podívají?
Zeptejte se jich, co se jim ve videu líbilo nejvíce:
„A proč vás zaujalo zrovna tohle? Co vás na tom nadchlo?“
Zeptejte se na pár dalších otázek, které vám pomohou zjistit o tom člověku víc a jemu zase odpovědi pomohou uvědomit si, že se mu váš produkt opravdu líbil.
A co po tom, co vám odpoví na všechny otázky?
„Páni, tak teď to zní, jako byste byl připraven se připojit k nám, je to tak?!“ 🙂
Pokud si telefonujete, chvilku neříkejte nic, ať mluví nejprve on/ona. Nezáleží na tom, jak dlouho to potrvá, klidně si mezitím dejte svačinu. Ale další krok je na něm.
Jestliže couvne, že ještě není připraven:
„To není problém, já jen, že když mi lidi takto nadšeně odpovídají, obvykle se pak připojí.“
Pro toho druhého to bude trochu trapné, nechte ho v tom, že ta negativní odpověď vám přijde zvláštní. Nejčastěji totiž potom řeknou:
„Máte pravdu, jdu do toho.“
A co když se mu video nelíbí?
Poslední příklad je o tom, co když se podívá na video, ale nelíbilo se mu to.
Zeptejte se, v co doufal, že uvidí (O tom je škatulkování do Fází):
„Souhlasil jste, že se podíváte na video a opravdu jste se podíval, co jste od toho tedy vlastně očekával? Proč jste tomu věnoval čas? Mohl jste dělat cokoliv jiného, ale věnoval jste čas mému videu, nějaký důvod to mít musí. V co jste doufal?“
Většinou nikdo neodpoví nic bizarního nebo bláznivého
Ve většině případů vám dají zpětnou vazbu, že čekali jen něco jiného:
„Doufal jsem, že budu moct pracovat jen na částečný úvazek. Doufal jsem, že budu moct pracovat sám. Doufal jsem, že můžu pracovat se ženou. Doufal jsem, že můžu pracovat v noci.“
A spoustu podobných odpovědí, které můžete jednoduše splnit…
Povězte mu příklady z vašeho týmu, nebo přátel v network marketingu, kteří překonali podobný, nebo stejný “problém”, jako on. Ať už má jakékoliv pochyby, je důležité mu je vyvrátit.
Už se mi podařilo do spolupráce získat stovky lidí, kterým se to video prostě nelíbilo. Ale není to všechno jen o videu, je to hlavně o tom, jak zareagujete na jejich odpovědi a námitky.
Jak si zvládnete stát za svým, jak se vám podaří dostat je do další MLM Fáze a jak na jejich odpovědi budete reagovat.
Více o MLM fázích, námitkách a pevném postoji v MLM?
Není problém, akce se už blíží – vše probereme více do hloubky, jelikož na to bude celý nezapomenutelný víkend, který má potenciál změnit Vaši MLM kariéru a tím, dost možná i Váš život!
Budu se těšit na MLM AKADEMII vidíme se za nedlouho!
Jo a …… moc Vám držím palce, NIKDY TO NEVZDÁVEJTE! 😉
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩
Martina Pastrnková
25.5.2020 @ 12:43
Dobrý den,chci vás zeptat,video je v tom skryté titulky?