Chcete, aby si lidé kupovali vaše produkty a služby? Buďte jejich nejlepším řešením na jejich problémy a potíže, kterým musí čelit.

Každý jimi trpí a když se vy a váš produkt stanete řešením na tyto problémy, pak budete úspěšní. Může jít o cokoliv, s čím si někdo neví rady. Stačí s lidmi mluvit, zjistit, co je trápí a nabídnout jim řešení.

Spousta lidí začne třeba dělat živá videa na Facebook Live a na konci, si stejně jejich produkt NIKDO nekoupí…

Je to i váš případ?

Komunikujte s lidmi, poznejte je trochu a pak si rádi váš produkt koupí. Tlačení na prodej, je pro spoustu lidí kamenem úrazu, kvůli kterému, se jim stále nedaří úspěchu dosáhnout.

Nehledě na to, že tlakem lidi do sebe odháníte, ale vy chcete přece opak, je to tak?

Jak zaujmout na první pohled?

Určitě jste už někdy potkali v obchodě, nedaleko pokladny, takový ten malý stánek s časopisy. Téměř každý obchod má stojánek, ve kterém jsou ty nejprodávanější časopisy.

Jako zákazník, tam vždy postáváte, čtete si titulky a říkáte si, co se zrovna ve světě děje…

Ale jako marketér se na titulky můžete zadívat a říkat si, že je vytvořili opravdoví profíci, kteří se vyznají v psychologii zákazníků a ví, co na ně funguje, že?

Vědí, jak ten titulek napsat, aby zaujal na první pohled a donutil lidi si ten časopis koupit.

Pro vás to znamená úžasný studijní materiál…

Rada za milion?

Příště, když budete čekat ve frontě u pokladny, vyfoťte si celý stojan s časopisy a máte inspiraci na sociální sítě. A to nejen na nadpisy vašich videí.

Nemusíte testovat úspěšnost titulků z časopisu, už to za vás udělali jiní…

Jakmile se ten časopis dostal k prodeji a přímo do stojánku u pokladny, můžu vám zaručit, že všechny ty titulky, už prošly testováním, jestli dokážou zaujmout.

A je to jednoduše proto, protože ti profíci vědí, jak dělat prodeje.

Úkolem titulků časopisů je lidi zaujmout. Inspirujte se u nich pro názvy vašich článků a videí.

Takže můžete jít a udělat si fotku časopisů.

Občas prostě přijdu ke stojánku a začnu si ty časopisy a noviny fotit. Vypadám, jako podivín a lidi se na mě divně koukají, ale je to vážně skvělá inspirace.

Jak by to být nemělo?

Nepojmenovávejte své video „Co je u mě aktuální“. Tak by žádný váš obsah na sociálních sítích, vypadat neměl!

Jasně, že se na vás lidi přijdou podívat, nebo si o vás něco přečíst…

Ale to budou vaši superfanoušci, lidi, co vás milují a zbožňují. Ale to přece nejsou ti, na které se potřebujete soustředit. Vy chcete nyní hlavně zaujmout lidi, kteří vás ještě neznají, že?

Představte si, že na vaše sociální sítě zavítá někdo, kdo vás nezná

Ať už na živé vysílání, videa, nebo začne jen procházet vaše statusy a články. Proč to lidé dělají?

Hledají tam něco, co jim pomůže, poradí, hledají nějakou přidanou hodnotu, která jim bude užitečná. Pokud se na tyto myšlenky soustředíte při vymýšlení dalšího obsahu na sociální sítě, budete v klidu.

Když budete pomáhat lidem, kteří potřebují zhubnout, kteří nevědí, jak na sociální interakci, kteří chtějí vydělávat peníze, kteří chtějí být úspěšní – myslete na všechny, které chcete zasáhnout, myslete na jejich problémy a pomozte jim je řešit.

Občas je to opravdu jednoduché, protože existuje spousta odlišných produktů. A vy chcete zaujmout právě tím svým.

Pomozte lidem splnit jejich sny! Pak se splní ty Vaše

Nemusíte zrovna vyřešit všechny zdravotní problémy, třeba je váš produkt něco, co propojuje nekomunikativní lidi, mezi sebou. I to je užitečné a skvělé.

Pro někoho to může být obrovský problém, který mu díky network marketingu, můžete pomoct vyřešit.

Cílíte na lidi, kteří rádi cestují?

Mluvte o tom, jak co nejvíce ušetřit na cestování, jak hledat neprozkoumané oblasti, kde neřádí tolik turistů. Nebo jen pomáhejte těm, co o dobrodružném životě teprve sní a podporujte je, ať si své přání plní. I kdyby nikdy v životě necestovali.

Jste to Vy, kdo máte moc někomu vdechnout energii do života, změnit mu ho, vyhrabat na světlo zapomenutou myšlenku, že by mohli cestovat také.

Oprašte dávné sny lidí

Tak se zamyslete – jaké problémy může váš produkt nebo služba vyřešit? Jak může pomoci lidem?

Jen málo lidí, má před sebou výzvu, aby začali žít jiný život

Mají svou rutinu, o pěti vstanou, jdou do práce a těší se na důchod. Je úžasný pocit, když podobným lidem, kteří nevěří ve své štěstí, najednou vdechnete tu novou svěží energii do života.

Když jim dáte možnost dělat něco, co do teď nemohli, nebo ani nevěděli, že mohou. I vy jim můžete pomoct, i vy a váš produkt jim k tomu můžete pomoct, opravdu.

Co lidé skutečně chtějí? Po čem touží?

Není to jen o vydělávání peněz nebo hubnutí, je to v něčem jiném. Mnohem důležitější je totiž jejich sebevědomí. Něco, jako když vás potká bývalý partner a vy jste mnohem úspěšnější a více sexy než kdy dřív… Ou yééés 😀 omlouvám se! 😉

Není to jen o tom, abyste jim pomohli snížit váhu, nebo vydělat peníze

Je to o tom, aby přátelé, kteří o nich dříve pochybovali, viděli jejich splněné sny a dobrodružství, která zažili. Aby jejich přátelé poznali, že si ty sny mohou splnit taky a přišli za nimi s otázkou – jak si to všechno dokázal? A odpovědí budete vy.

Jak si plnit sny s pomocí síťového marketingu?

O tom, jak MLM dělat správně, aby se i pro Vás Vaše MLM činnost stala reálným nástrojem pro plnění Vašich snů a snů lidí, které máte rádi, tak o tom si budeme povídat celý víkend na unikátní 1. MLM AKADEMII ke konci tohoto roku – nenechte si utéct 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩