Skvělým nástrojem, který přiláká spoustu nových fanoušků do vašeho světa, jsou příspěvky na sociální sítě, které v ostatních vzbudí zvědavost. A já mám pro vás návod, jak je efektivně tvořit a sdílet s ostatními.
Rozšiřujte své publikum
Přitažlivý marketing je skvělý způsob, jak dosáhnout rozšíření fanoušků, zákazníků i členů týmu. A jedním z nejúčinnějších aspektů marketingu jsou lákavé příspěvky na sociálních sítích, které přitáhnout pozornost a vzbudí zvědavost ostatních.
Navíc to funguje jako sněhová koule. Čím více reakcí na příspěvku na sociální síti získáte, tím více dalších a dalších lidí se bude zapojovat. A nakonec vás sami budou oslovovat a ptát se, JAK jste dosáhli takového úspěchu? Jak takové výsledky mohou získat taky? Jakým způsobem můžete pomoct zrovna jim?
Moje následující rady vám to prozradí. Můžete je využít sami nebo třeba sdílet se členy vašeho týmu!
Buďte zdrojem řešení problému
Nesnažte se do každého příspěvku vtlačit název společnosti nebo produktu a mluvit o jeho úžasných vlastnostech. Snažte se komunikovat to, že dokážete vyřešit jejich problém. Zkuste své fanoušky a diváky zaujmout. Vykřičte do světa cokoliv skvělého se ve vašem businessu stalo. Nepotřebujete každý den přidávat příspěvek “jestli chcete vědět víc, zjistíte to na mých stránkách”. To lidi po čase omrzí.
Třeba se pochlubte, co zrovna řešíte, co jste v businessu oslavili, zkuste v lidech nějakým způsobem vyvolat zvědavost. Například: “Jsem strašně rád za mou skvělou kamarádku Týnu, která je v našem programu teprve dva týdny a už zvládla zhubnout 2 kila. Dobrá práce!”
Tím jste poukázali na úspěch, který měla vaše zákaznice – nic víc není třeba. Nejmenovali jste produkt, jméno společnosti, nic takového. Pokud vás sledují další lidé, kteří řeší stejný problém a chtějí zhubnout, automaticky zaujmete jejich pozornost. Začnou se zajímat, co pro zhubnutí udělala Týna a pravděpodobně se o vás i o produkt začnou zajímat sami, aniž byste je o to požádali.
Čím to? Sdíleli jste, že někdo vyřešil (nebo aktuálně řeší) stejný problém jako ostatní. A přesně takové lidi chcete oslovit, aby vás produkt vyzkoušeli taky, je to tak?
Buďte aktivní ve stories
Nepřehánějte to s příspěvky a nesnažte se tuhle radu v nich využít 7krát do týdne. Na zdi vám stačí jen dva příspěvky týdně. Co se týče stories, které po 24 hodinách zmizí, klidně do toho jděte častěji. Můžete v nich mnohem více mluvit o produktech než přímo na zdi v jednotlivých příspěvcích.
Kromě sdílení úspěchů v nich můžete přilákat zájem vašich sledujících. Zeptejte se na jednoduchou otázku a dejte jim odpovědi ANO/NE. Nebo jim nabídněte nějakou jinou interakci, kterou zvládnou jedním klikem. A na konci toho všeho můžete třeba říct o vašem produktu a dáte jim opět jednoduché tlačítko na to, aby s vámi mohli komunikovat.
Komunikujte, neprodávejte
Nespamujte své fanoušky počtem příspěvků. Nesnažte se je zahltit ani množstvím informací. Jestli v příspěvcích využíváte grafiku, dejte do ní jen dvě nejdůležitější věty, které ho nejvíce vystihují, zbytek napište do textu příspěvku. Člověk zachytí jen slova na grafice a pokud ho zaujmou, přečte si celý příspěvek.
Zapamatujte si, že se sociálními sítěmi pracujete především proto, aby vás lidé oslovili, aby s vámi mluvili a debatovali. Ne proto, aby od vás nakupovali. Když budete jednat s touto radou na mysli, bude se vám mnohem lépe vymýšlet obsah. Nesnažte se prodat, snažte se s lidmi povídat. Zbytek už přijde sám.
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩