Tento článek je pro všechny, kteří chtějí oslovit někoho úspěšného ze svého okolí a neví, jak na něj. Máte mezi přáteli lékaře, právníky, úspěšné makléře a další, které se bojíte oslovit?

Pravděpodobně chcete opatrně zvolit slova a hledáte nějakou speciální taktiku. Já se s vámi podělím o konkrétní tipy na hledání nováčků do týmu a rozšíření vašeho network marketingu.

Každý člověk je jiný, a to nemluvím jen o různých profesích a úrovni vzdělání. Ale co mají všichni společné? Nikdy se nedozvíte, jestli jsou nebo nejsou otevření vaší příležitosti – dokud se nezeptáte.

Dokud budete sestavovat strategie a slídit, která je nejlepší, v network marketingu pravděpodobně příliš úspěšní nebudete. Musíte jít a zapojit se do akce. 

Při oslovování lidí, kteří jsou ve své kariéře úspěšní (nebo obecně pro kterékoliv další, které váháte oslovit) si pomozte dvěma jednoduchými triky:

1. Najděte příběh, který vás s nimi spojí

Zapátrejte v paměti, zeptejte se lidí v týmu, své upline nebo třeba ve skupině na sociální síti. Zkuste získat příběh úspěšného network marketéra, který vykonává, nebo vykonával stejnou profesi jako člověk, kterého se chystáte oslovit.

Nebo který s ním má jinou spojitost. Ať už se ten příběh bude týkat přímo vás, někoho z vaší společnosti, nebo jste ho třeba četli tady na blogu – na tom nezáleží. Získáte neskutečnou výhodu a člověk se více ztotožní s tím, co mu chcete nabídnout.

2. Přestaňte se tolik starat o to, co si o vás lidé myslí

A nejen o vás, ale také o network marketingové profesi. Jinak nad tím pravděpodobně budete neustále přehnaně přemýšlet a přemítat.

Ruku na srdce, pravděpodobně je to právě strach, který vám brání se přímo zeptat a hledáte tu rady. Strach z toho, co si o vás pomyslí nebo třeba že vás odmítne.

Nic z toho vám nesmí stát v cestě, jinak nevybudujete úspěšný business. 

Jak úspěšné lidi oslovit?

Netlačte na pilu, ať je to přirozené a jednoduché. Nesnažte se někoho za každou cenu získat, jen zjistěte, jestli jsou otevřeni vaší příležitosti.

Větu, kterou jste už tolikrát říkali i ostatním lidem. Jestli jsou otevření získat více informací, jestli se chtějí učit, jestli jim můžete poslat video, jestli je to zaujalo.

“Víš, co mě napadlo? Nikdy jsem ti vlastně neříkal o mém projektu, kterému se ve volném čase věnuju. Máme v týmu taky nějaké lékaře/odborníky/právníky, vydělávám si tím extra peníze a postupně buduju dlouhodobý příjem. Nevím, jestli jsi podobným příležitostem otevřená, ale pokud ano, moc rád se s tebou podělím o další info. Jestli ne, nic se neděje.”

Nemáte příběh, se kterým by mohl ten druhý souznít? Nevadí. Tak prostě řekněte: 

“Už dlouho k tobě vzhlížím, máš úžasnou práci, moc tě za ni respektuju. Mám tu něco, co by tě mohlo zajímat. Nikdy jsem ti vlastně neříkal o mém projektu, kterému se ve volném čase věnuju. Pokud chceš, rád ti řeknu víc informací, pokud nemáš zájem, naprosto chápu, nevadí.

Každý se může chopit své šance

Moc nad tím nepřemýšlejte. Prostě chcete jako obvykle zjistit, jestli jsou otevřeni příležitosti nebo ne. Jestli máte v rukávu nějaký příběh, rozhodně ho při povídání vytáhněte.

I lidé, kteří jsou úspěšní ve svém zaměstnání, kteří mají zajímavé zaměstnání – jako jsou lékaři, hasiči, právníci a podobně,…

Pořád to jsou jen lidé jako já a vy. Takže nad tím zbytečně příliš nepřemýšlejte a prostě se jich zeptejte, jestli jsou otevřeni vaší příležitosti.

I lidé, kteří ve svém businessu vydělávají miliony, můžou mít zájem vyzkoušet vaši příležitost. Nepřemýšlejte nad tím, jestli je někdo příliš dobrý, příliš bohatý, příliš cokoliv.

Jen jim položte svou obligátní otázku, jestli jsou otevření vaší příležitosti. Zaměřte se na vaši práci a aktivitu, ne na to, co vám druzí odpoví.


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩



JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?