Zajímá vás, jak nejlépe se dostat ke svému vlastnímu publiku, které vám zajistí prodej?
Podělím se s vámi o tipy, jak oslovit (nejen) na sociálních sítích úplně cizí lidi i své přátele a jaký způsob mi vždy fungoval nejlépe.
Marketing bude vždy fungovat na všechny stejně, bez ohledu na to, jestli jsou to Vaši přátelé, nebo ne.
Existuje ale jeden jednoduchý přístup pro všechny, který je užitečné využít a který Vám pomůže se snadněji dostat ke své cílové skupině o dost rychleji.
Tento ověřený přístup úspěšně použilo, už tisíce lidí před Vámi a ukázal se také, jako jeden z velmi účinných. Určitě už taky znáte tu MLM strategii, kdy nepřijde obchodní nabídka hned v 1.komunikaci s nově oslovovaným…je to tak?
Dělá se to tak, že při 1.komunikaci jen zjistíte potřeby a pak necháte kontakt odležet den, nebo více a vracíte se s řešením až tzv. “napodruhé”. Více nejen o této strategii i s konkrétními příklady zjistíte v kurzu MLM Systém.
Existují ale situace, kdy se Vám toto nechce (i když je to metoda nejpříjemnější a konvertuje nejvíc), anebo na více jednání prostě jen nemáte čas – takže co s tím?
Jděte na to přímo!
Pokud se někoho snažíte oslovit, ale neustále chodíte kolem horké kaše a nechcete nic sdělit napřímo, nebude to vypadat důvěryhodně.
A čím déle budete otálet s tím, abyste lidem sdělili důvod, proč se na ně obracíte, tím horší to bude (pokud tam není logicky to odložení na další jednání v jiný den).
Nebojte se vyslovit hned otázku, na kterou potřebujete znát odpověď. Zajímá je Vaše příležitost nebo ne?
Chozením kolem horké kaše ztratíte spoustu Vašeho i jejich času, uškodíte své pověsti i pověsti network marketingu. Takže pokud to fakt chcete udělat rovnou na první kontakt, tak proč otálet?
Všichni v network marketingu začínají na stejné startovní čáře. A pokud chcete právě Vy maximální výsledky, tady máte ode mě návrh…
Jak oslovit lidi, se kterými jste dlouho nemluvili?
Pokud chcete oslovit někoho, koho už jste dlouho neviděli, nebo jste vůbec nebyli v kontaktu, buďte upřímní a nebojte se jít rovnou na věc.
Takže konverzaci můžete jednoduše zahájit slovy: „Ahoj, dlouho jsme se neviděli.“ Jednoduché a upřímné, ne?
Nemusíte vymýšlet žádné složitosti, ty by mohly zbytečně konverzaci zamotat a někdo by mohl znervóznět.
A jak pokračovat?
„Rád bych si s Tebou více popovídal/a i když teď – upřímně, na to nemám, úplně tak moc času a proto půjdou rovnou k věci…
Víš, buduji svůj vlastní vedlejší projekt a hledám schopné lidi, kteří by uvítali podobnou příležitost, jak si přivydělat. Tak jsem si na Tebe vzpomněl/a.
Zajímalo by Tě více? Jestli ne, pak se vůbec nic neděje.” 🙂
Jednoduchý a upřímný přístup, který má smysl, nesebere nikomu z Vás čas a zní normálně a přirozeně.
Ať už se snažíte oslovovat kohokoliv, pokud nemáte čas udělat to na vícekrát, pak raději jděte rovnou k věci ať to nevypadá jako mlžení.
Zároveň se snažte co nejvíce oprostit od výsledku, abyste nebyli příliš zklamaní, když Vás někdo odmítne. Zaměřte se spíše na samotný proces než na jejich odpověď.
Nesnažte se nikoho uštvat
Očekávání kladné odpovědi Vás totiž může snadno svést na to, že budete lidi přesvědčovat, o jak skvělou příležitost přichází. To vám ale spíš uškodí.
- Nesnažte se je přesvědčit: Nenabízejte jim všechny možné i nemožné výhody. Ještě nabudou přesvědčení, že je budou mít bez práce. Budete to pak v jejich očích právě Vy, kdo pak bude moct za jejich neúspěch, protože jste jim slíbili vysoké příjmy a spoustu výhod – skoro bez práce, že?
- Neuhánějte je: Čím více jim budete o své příležitosti cpát, tím více také budou zatvrzelí ve svém odmítavém postoji.
- Neproste je: Jak důvěryhodně a úspěšně bude vypadat Váš business, když budete prosit o to, ať do něj dostanete jedinou další osobu?
- Neotravujte je: Dejte jim snadnou možnost odmítnout a nepřesvědčujte je, pokud této možnosti využijí. Kdybych to měl vzdát pokaždé, když mě někdo odmítne, těžko bych se vypracoval tam, kde jsem teď.
A jak jsem zmiňoval hned na začátku – nesnažte se chodit kolem horké kaše, pokud víte, že je tentokrát chcete oslovit rovnou v 1.komunikaci po delší době.
Jděte rovnou na věc. Tak schválně, kolik máte na Facebooku přátel? 50? 200? 500? Chcete si se všemi povídat o tom, jak se mají jejich děti a co mají za problémy v práci?
Narovinu – bylo by to ideální, ale hádám, že ne všichni z Vás na to budou mít energii a čas…
Určitě to není špatně strávený čas, ale rozhodně Vám nepomůže vybudovat business, pokud se nakonec opravdu nedostanete k jasné OBCHODNÍ NABÍDCE! Vše o dotahování je v modulu 6 kurzu MLM systém.
Ani snaha být tajemný Vám nepomůže
Prostě se zeptejte a dejte jim možnost odmítnou. Řekněte jim, co pro ně máte a proč jste je oslovili – aniž byste jim hned prodávali produkt, nebo se je snažili všelijak sofistikovaně nalákat do firmy.
Buďte upřímní a zeptejte se, jestli jsou otevřeni Vaší příležitosti. A pokud ne, je to v pořádku. Abyste dostali ANO, budete potřebovat více kontaktů, ale zase tato přímá metoda není tak pracná.
A určitě je stále lepší i tato přímá metoda, než žádná 🙂 Protože přemýšlení, špekulování, odkládání, či čekání na ten pravý moment (který nikdy nepřijde), obrat negeneruje!!!
Tak jednoduché to je, co myslíte? Napište něco do komentu 🙂
Nějaký tip, jak zkrátit učící křivku? Ano je…
TIP: Moderní “MLM BIBLE”, kde jsem zdokumentoval během cca půl roku celé MLM umění od A do Z (na téma: Jak se staví síť v 8mi jednoduchých, duplikovatelných krocích), lze sehnat tady
Je to celkem 8 modulů, kde je více jak 11+ hodin videí a moduly se dají zakoupit i jednotlivě.
Tak a to by pro dnešek opět stačilo, ale ještě něco – pamatujte, že nebyla lepší doba pro MLM a práci z domu, než DNES!
Pokud se na to cítíte sami, tak Vám říkám, že NEJSTE…
Palce Vám totiž drží Váš MLM fanoušek číslo #1…
…Michal Karmazín z Brna ?
PS: Vzdávají se zbabělci, ale to Vy NEJSTE! …potkáme se… už víte KDE – Na vrcholu! ?
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩