Začínáte kromě prodeje a budování týmu také s marketingem? Chcete kolem sebe vybudovat značku, neboli “brand”, ale nevíte, jak začít?

Mám pro Vás konkrétní tipy do začátků, které Vám poradí, jak si vybudovat silnou pozici na trhu.

Jak nejlépe začít při budování brandu?

Pro mě je dobrý brand takovým brandem, který Vám i Vašim službám, nebo výrobkům, přidává hodnotu. A co může být tou nejúčinnější hodnotou, kterou někomu můžete nabídnout?

To, že budete pomáhat druhým, řešit jejich problémy, nebo jim pomáhat plnit jejich sny a touhy!

Ať už chtějí vydělávat více peněz, zaopatřit rodinu, být lepší network marketér, nebo cokoliv. Právě Vy můžete být osobou, která jim v tom může pomoci.

Čím více lidem pomůžete, tím více se kolem Vás postupně bude tvořit skvělý brand, po kterém toužíte.

Jak se co nejjednodušeji zarýt do srdcí lidí? Pomáhejte jim řešit jejich problémy.

Nemusíte mít dostatečnou odbornost

Je tu pár věcí, které do budování brandu nemusíte zapojovat. Nemusíte se snažit přesvědčovat ostatní o své odbornosti a do “určité míry” není potřeba ani důvěryhodnost.

Vysvětlím to na příkladech lidí, kterým se podařilo uspět:

Televizní hvězda a podnikatelka Rachael Ray získala svou vlastní kuchařskou show (a pak ještě několik dalších), kterou milovali lidi ve Spojených státech. A to sotva věděla, jak vařit.

Jen náhodou byla ve správný čas na správném místě a když jí někdo nabídl příležitost, chytla se jí.

Ve své show se specializovala na rychlá a jednoduchá jídla, protože sama neměla odbornost na to, aby se pokoušela o něco složitého.

A právě to bylo klíčem jejího úspěchu – její recepty dokázal kdokoliv napodobit a uvařit si je i doma!

Dalším příkladem je Rachel Hollis, která vybudovala firmu pomáhající lidem změnit život díky lepšímu mindsetu (nastavení mysli) a kterou můžete občas potkat na network marketingových konferencích.

A to přitom Rachel sama sebe vůbec nepovažuje za expertku. Ale je zapálená do věci, má úžasnou osobnost a je empatická vůči ostatním lidem.

odborník
Čím víc se budete snažit tvářit jako odborník, tím méně lidí bude věřit tomu, že Vás zvládnou napodobit.

Nebojte se být zranitelní

Stejně jako Rachel velkou část svého úspěchu založila na empatii, ani Vy nebuďte z kamene a nesnažte se přesvědčovat ostatní, že jste pevní jako skála.

Každý si životem vláčí nějaké potíže a problémy, proč dělat, že zrovna vás se to netýká? I to je součástí vašeho příběhu.

Když si vezmu příklad mého “MLM přítele” Raye Higdona – tak ten začínal v insolvenci, účty mu platila žena a u dveří se jim střídali exekutoři!

Po podnikání u realit (na které mimochodem taky nebyl expert) se dal do síťového marketingu. Dělil se s lidmi o rady ohledně prodeje, marketingu, sociálních médií, rekrutingu čili náborování, kontaktování lidí apod.

Prostě řešil jejich problémy!

Na začátku se opravdu nesoustředil na nic jiného, než že řešil problémy. Nesnažil se lidi bavit, nebyl zranitelný a nechtěl přiznat, že má finanční potíže.

Nechtěl před nimi vypadat, že je slabý, není expertem, že se nepovažuje za důvěryhodného. Jen pomáhal lidem řešit jejich problémy a dosahovat na jejich sny – všechno ze svých zkušeností, které v životě nasbíral.

Později se poučil a o svůj příběh se s lidmi začal dělit. A jak daleko to tímto, na první pohled jednoduchým způsobem dotáhl, Vám pravděpodobně už nemusím říkat. 😉

zranitelnost
Nebojte se ukázat světu své potíže. Zjistíte, že nejste jediní, koho trápí. Můžete pak snadněji pomoct ostatním.

Investujte, učte sebe i druhé

Další jednoduchý trik, jak se dostat do povědomí lidí, je dělit se o to, co Vás zajímá a co jste se v oboru naučili nového. Investujte čas a peníze, abyste se něco naučili, a pak to předávejte ostatním.

Pokaždé, když přečtete zajímavou knížku, nebo článek a zaujmou Vás některé myšlenky, podělte se o ně s ostatními.

Sdílejte svou cestu

Téměř každý podceňuje sílu své životní cesty. Nedělejte stejnou chybu i Vy. Protože to je právě příběh, který Vás dělá jedinečnými a přibližuje Vás ostatním lidem.

Ukazuje, že jste si prošli stejnými problémy, jako ostatní a že jste je dokázali vyřešit, nebo je právě řešíte.

To, že se budete profilovat jako odborník, nebo známá osobnost, Vám příliš nepomůže. Protože pak si budou ostatní myslet, že aby uspěli, musejí udělat to stejné. A tím méně lidí Vás bude následovat…

Nějaký tip, jak zkrátit křivku učení? Ano je…

TIP: Moderní “MLM BIBLE”, kde jsem zdokumentoval během cca půl roku celé MLM umění od A do Z (na téma: Jak se staví síť v 8mi jednoduchých, duplikovatelných krocích), lze sehnat tady

Je to celkem 8 modulů, kde je více jak 11+ hodin videí, nicméně moduly se dají pořizovat i jednotlivě. Co bych dal za to, kdyby mi někdo tohle nabídl, když jsem začínal…

Tak a to by pro dnešek opět stačilo, ale ještě něco – pamatujte, že nebyla lepší doba pro MLM a práci z domu, než DNES!

Pokud se na to cítíte sami, tak Vám říkám, že NEJSTE…

Palce Vám totiž drží Váš MLM fanoušek číslo #1…

…Michal Karmazín z Brna 🙂

PS: Vzdávají se zbabělci, ale to Vy NEJSTE! …vidíme se… už víte KDE – Na vrcholu! 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩



JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?