Využíváte ke svému businessu také videa? Jestli ne, je to velká škoda. Videa jsou v network marketingu mocným nástrojem.
Dokáží přilákat nové potenciální zákazníky i rekruty. Mám pro vás 4 konkrétní kroky, které vám k nim pomohou.
Kouzlo videí spočívá mimo jiné v neuvěřitelně snadné duplikaci. Přitom nemusíte mít žádné propracované stránky, vychytanou reklamu, ani žádné další podobné věci.
Stačí, když to zpočátku necháte, jako úplně obyčejné video, to bude naprosto stačit.
A jak i takové obyčejné video povýšit a přilákat jím více zákazníků?
1. Nezapomeňte na úvod
Skvělý nápad je vždy na začátek vašich videí přidat intro. Proč? I když vysíláte nebo dáváte video na vaše stránky, můžou být neznámí lidé zmatení z toho, kdo vlastně jste.
Často pak ani neslyší, nebo neposlouchají vaše myšlenky, dokud nezjistí, kdo jste a odkud jste se tam vzali.
Může se to zdát jako samozřejmost, že vás poznají, protože přece navštívili vaši stránku. Ale ne vždy je to pravda.
2. Mějte pro ně odpověď na problém
Otázky jsou vaše háčky, kterými si zahákujete své diváky. Udržíte si je u videa.
Myslete na to, že lidé nemají tolik času, aby se na vás koukali celých deset minut, jen jak povídáte o své super snídani, nebo o historce z obchoďáku….
Jestli se na vás pravidelně dívají kvůli těmto zážitkům, pak vám gratuluji. Máte totiž pravděpodobně úžasné fanoušky, kteří vás neuvěřitelně podporují a chtějí o vás vědět, úplně všechno.
Ale pro případ, že kolem sebe takovou komunitu nemáte, vám přijdou vhod právě otázky. Protože lidé si zrovna našli chvilku klidu od křičících dětí, vaření, praní, práce, čehokoliv dalšího.
A vy chcete, aby tuto vzácnou chvilku věnovali právě vám. Vy chcete, aby si svůj další program rozmysleli kvůli tomu, aby se mohli dokoukat na vaše video. Jak toho dosáhnete?
3. Nepřemýšlejte příliš nad obsahem
Že nevíte, co jim vlastně pravidelně ve videu předat? Nemusíte se starat o to, že nemáte tolik svých originálních myšlenek.
Lidé se nestarají o to, jestli to přišlo z vaší hlavy nebo ne. Jediné, co je zajímá, je jejich užitečnost. Je jim jedno, jestli to přečtete v časopise, knize, nebo jste to získali na úžasném kurzu.
Řekněte jim o tom, kde jste na tyto skvělé myšlenky přišli, kdo vám je ponoukl a díky čemu jste si tyhle věci uvědomili.
Neutrhnou vám hlavu, pokud nebudete vymýšlet jednu převratnou myšlenku za druhou. Předávejte jim takové, které jsou pro ně užitečné a předají jim informace a rady, které budou moct v budoucnu využít.
4. Mějte připravenou výzvu k akci
Na konci každého videa řekněte svým divákům, co dalšího mají udělat. Určitě znáte z videí na YouTube slavné „jestli se vám video líbilo, dejte like, komentář, nebo odběr“.
Jasně, že to můžete říkat taky, ale to nestačí. Vy přece chcete, aby se zajímali víc!
Dejte jim důvod, aby vás oslovili, abyste se dostali do kontaktu. Nabídněte jim něco, co se ve videu nedozvěděli, ale co pro ně máte.
„Pokud se vám tohle video líbilo, mám pro vás celý další postup zdarma. Napište mi, rád vám ho pošlu.“
„Jestli vás tyhle informace zajímali, ozvěte se, mám pro vás seznam složek, které by se ve vaší kosmetice rozhodně neměly objevit.“
Nebo třeba seznam způsobů, jak uklidnit naštvané dítě, sedmidenní jídelní plán, cokoliv, co se týká vašeho podnikání a videa, které jste pro lidi natočili.
Skvělá věc je, že kvůli tomu ani nemusíte mít webové stránky. Prostě lidem řeknete, že se vám můžou ozvat a Vy jim dáte nějaký obsah navíc.
Ať už to bude jídelní plán, kniha receptů, cvičební plán, triky pro maximální energii…
Cokoliv pro ně budete mít, vsadím se, že vám to zafunguje a lidé se vám ozvou, když je k tomu pobídnete 😉
TIP na závěr
Chtěli byste dovést duplikaci ve svém týmu k dokonalosti, právě díky videím, ze kterých se můžete naučit kompletní řemeslo MLM od A do Z?
Žádný problém – unikátní kurz 8mi krokového MLM sytému je konečně hotový a obsahuje přes 11 hodin zhuštěného MLM knowhow!
No a už jste viděli webinář zdarma, jak vybudovat IMPERIUM z domu a BEZ KAPITÁLU? Opravdu ne? Pak pokračujte zde 😉
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩