Myslíte si, že účelem první schůzky s vašimi potenciálními zákazníky je, dostat je na svou stranu? To je omyl, který je v network marketingu častý.

V 9ti z 10ti případů vám totiž lidé nic neslíbí, hned po první schůzce.

Chce to čas a pečlivé seznamování s vaší příležitostí, ať jí dokáží porozumět. Jak na to? Dodržujte následující 4 pravidla a nebudete se získáváním zákazníků mít problém…

Můžete mít nekonečný seznam lidí a představovat jim ze sebe to nejlepší. Ale pokud si s nimi nevybudujete vztah, nezískáte nikoho.

Musíte se starat o to, aby konverzace mezi vámi plynula a váš vzájemný vztah se upevňoval. Teprve pak se lidé budou rozhodovat ve váš prospěch.

#1 Držte své slovo

Na konci první schůzky s vašimi potenciálními zákazníky byste měli určit čas, během kterého s nimi budete znovu v kontaktu. Nezáleží na tom, jestli půjde o telefonát, nebo další schůzku.

Nezapomeňte na tento svůj slib a opravdu se lidem ozvěte. To ani nemá nic společného s network marketingem, to je prostě profesionální slušnost, kterou potřebujete v jakémkoliv businessu.

Získat respekt u lidí není tak úplně jednoduché, nezvorejte to hned zpočátku.

Buďte pro lidi osobou, na kterou se mohou spolehnout. Důvěra a respekt se těžce získává, ale lehko ztrácí.

#2 Domlouvejte si neustále schůzky

Neustálé domlouvání schůzek by mělo skončit až tehdy, když se lidé rozhodnou.

Čím více schůzek s vámi absolvují, tím je pravděpodobnější, že se k vám rozhodnou přidat. Usnadněte jim to a svolávejte schůzku za schůzkou.

Můj business nabral otáčky, když jsem změnil můj mindset ze získávání lidí hned na prvním setkání.

Je opravdu mnohem efektivnější, když budete v procesu pokračovat, a i když se lidé hned nerozhodli, setkáte se s nimi znovu. A znovu a znovu a znovu, pokud to bude potřeba.

Pamatujte si, vaše práce je především v tom, abyste lidi seznámili s vaší příležitostí a pomohli jim se rozhodnout.

Když si to všechno necháte jen na jednu schůzku a tlačíte lidi do okamžitého rozhodnutí, riskujete, že odmítnou a už je nikdy nezískáte zpět.

Nezmizněte z paměti lidí a domlouvejte si neustále schůzku za schůzkou. Nechcete, aby na vás lidé zapomněli.

#3 Potřebujete 4–6 schůzek / komunikací

Konečné rozhodnutí lidem zabere v průměru 4–6 schůzek. Už chápete, proč říkám, že snažit se o „vítězství“ hned během prvního setkání, je nesmysl?

Nemluvím tu o jednom případu z mnoha. Neustálé domlouvání schůzek neplatí jen u jednoho, nebo dvou potenciálních zákazníků. Je to něco, co pro úspěch budete dělat pravidelně.

Buďte proto trpěliví, pokud potkáte někoho, kdo bude potřebovat více schůzek a bude si chtít vše pořádně rozmyslet. Prostě pokračujte v tom, co děláte.

Mluvte s nimi o vašem produktu a příležitosti. Mluvte o tom, proč jste se rozhodli přidat vy. Vyprávějte příběhy lidí, kterým tato příležitost změnila život.

Odpovídejte na jejich otázky o čemkoliv. Rozptylte jejich obavy a pochybnosti. A co je nejdůležitější – navažte s nimi vztah.

Nechovejte se k nim jako k někomu, koho chcete získat pro svůj business. Chovejte se k nim jako k příteli, zeptejte se jich na rodinu a jejich životy, poznejte je.

Všechny vaše konverzace se nemusí točit jen kolem network marketingu. Buďte jejich přítelem a budou vás respektovat a poslouchat o to více.

Na první schůzce se rozhodne jen miminum lidí. Usnadněte jim rozhodnutí a podejte jim co nejvíce informací a vybudujte si s nimi vztah.

#4 Neprodlužujte dobu mezi schůzkami

I když potřebujete více schůzek, protože lidem trvá delší dobu, než se rozhodnou, neprodlužujte dobu mezi jednotlivými schůzkami. Může to napáchat víc škody než užitku.

Stačí, aby uběhl měsíc a většina lidí už na vás zapomene a nad příležitostí už dávno přestali přemýšlet. A když pak za vámi přijdou na další schůzku, budete muset znovu všechno vysvětlovat od začátku.

Domluvte si s nimi schůzky s menším časovým rozestupem. Může to být káva v kavárně, nebo jen telefonát, cokoliv je vám pohodlné. Ale pravidelně se jim připomínejte a zůstávejte jim v paměti.

Budou pak o vaší příležitosti opravdu přemýšlet a dříve, nebo později se k vám přidají.

Rádi byste více tipů, jak získávat ještě více zákazníků do Vašeho MLM?

Pak bych Vás rád upozornil na 2 zajímavé akce, kde se mimo jiné, dotkneme i těchto témat:

  1. ONLINE živé vysílání v uzavřené skupině “DO ANGLIE S MICHALEM” kdy 16-17.11.2019 probereme ty nejlepší tipy z NEJVĚTŠÍ MLM AKCE v EVROPĚ (Success Summit 3 v Anglii)
  2. OFFLINE akce u Brna a první nezávislá MLM AKADEMIE už ke konci toho roku, kde probereme celé MLM knowhow uceleně od A až do Z 😉

Těším se na Vás ONLINE i OFFLINE!

Nikdy se nevzdávejte – úspěch v MLM stojí za to a navíc – děláte svět opravdu lepším místem ♥


Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu.



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩