V network marketingu využívají marketéři po celém světě Instagram, pro budování svého brandu, lákají nové sledující a proměňují je v zákazníky.

A jednou z jeho hlavních předností, která má obrovský vliv na business, jsou Instagram Stories. Víte, jak je využít ve svůj prospěch?

Co jsou Instagram Stories?

Instagram Stories se objevily v roce 2016. Zobrazují se nad běžným feedem příspěvků a po zveřejnění se automaticky po 24 hodinách mažou.

Dávají proto prostor pro obsah, který nemusíte přidávat do svého feedu běžných příspěvků a zároveň přiměje vaše sledující chodit pravidelně na váš profil, aby jim náhodou něco neuniklo.

Oficiálně je tato funkce propagována jako způsob, jak sdílet momenty z vašeho dne, ale můžete ji proměnit v cokoliv chcete.

A Instagram vám k tomu dává k dispozici spoustu nástrojů – nálepky, gify, hudbu, odpočet do důležité události apod.

Proč jsou důležité pro váš MLM business?

Stories jsou podstatou vybudování businessu na Instagramu a pokud víte, jak s nimi zacházet, můžete mnohonásobně zvýšit svůj dosah.

Obsah, který upoutá pozornost vašich sledujících a pobaví je, zvýší jejich zájem o vás i vaši značku. Pokud se vám to povede, lidé se budou neustále vracet, aby zjistili, co je u vás nového.

Ve stories můžete ukázat svůj produkt, život, nebo příležitosti, kterou nabízíte.

Můžete ukázat, jak produkt funguje, jak jdou vaše projekty, nebo se jen pochlubit s legrační příhodou, co se vám zrovna stala.

Chcete, aby se lidé pravidelně vraceli na vaše sociální sítě? Vzdělávejte je, inspirujte a bavte je!

Instagram stories se využívají třemi klíčovými způsoby:

  1. Vzdělávejte své sledující. Sdílejte s nimi cokoliv, co vám přijde zajímavé a zábavné. Dejte jim vzhled do toho, kdo jste.
  2. Předveďte lidem svůj produkt, nebo příležitost. Probuďte v nich zvědavost, aby chtěli slyšet více, nebo jim nabídněte speciální slevy a další nabídky.
  3. Zjistěte, co si vaši sledující myslí. Můžete k tomu využít nástroje Instagramu, jako jsou kvízy, hlasování, nebo vyjádření nadšení.

Jak udělat skvělé stories? (NÁVOD)

Při tvorbě Instagram stories myslete na následujících 6 věcí. Nemusíte je využívat pokaždé, ale využívejte jejich kombinace, které se zrovna hodí k vašemu aktuálnímu obsahu:

  1. Buďte opravdoví. Využívejte co nejvíce zkušenosti ze svého podnikání, nebo od druhých.
  2. Říkejte pravdu. Nesnažte se lidem nabulíkovat, že váš produkt umí něco, co není pravda. Nelžete ani sami o sobě.
  3. Vyvolávejte emoce. Spojení s vašimi sledujícími prostřednictvím emocí je totiž nejúčinnější cesta, ať už to je radost, nebo smutek.
  4. Buďte relevantní. Ujistěte se, že zveřejňujete obsah, o který mají vaši sledující opravdu zájem.
  5. V jednoduchosti je síla. Nepřidávejte příliš extravagantní obrázky, nebo videa. Potřebujete rychle upoutat pozornost člověka a příliš vjemů udělá více škody, než užitku.
  6. Buďte pozorní. Všímejte si, co se vašim sledujícím líbí – na to vám stačí obyčejná metoda pokus-omyl.
Čím déle se budete na Instagramu pohybovat, tím více se přiblížíte vaší cílové skupině, jejich přáním a snům – a bude snažší jim tato přání splnit.

Plus tři tipy navíc

#1 Dělejte svůj obsah vizuálně přitažlivý

Vzhledem k tomu, že Instagram je primárně vizuální sociální síť s důrazem na fotografie, musíte jimi upoutat pozornost vašich sledujících. Ujistěte se, že se budete držet celkového tématu vaší značky, ale nebojte se vyzkoušet nové věci.

#2 Využívejte výzvy k akci

Pokud máte více než 10 000 sledujících, můžete do IG stories přidávat odkazy na webové stránky. Využívejte toho a nasměrujte sledující na svůj produkt, web, blog, prodejní stránku, nebo kamkoliv jinam.

Dosáhnete díky nim větší interakci s lidmi a zjistíte, jestli mají o váš produkt, nebo příležitost zájem.

Nemusíte je ale posílat jen na vlastní obsah. Může to být i zajímavý obsah, video nebo web a lidé vás budou považovat za důvěryhodný zdroj informací.

#3 Používejte hashtagy

Použití hashtagů umožňuje uživatelům najít váš obsah pomocí témat, která je zajímají a která jste v hashtagu označili. Pokud prodáváte produkt, využívejte hashtagy, které se vztahují k problému, který váš produkt řeší.

Jestli jste poodkryli zákulisí z vašeho života, využívejte takové hashtagy, které se tematicky hodí, nebo třeba také vymyslete svůj vlastní originální hashtag. Ale buďte opatrní, abyste jimi příspěvek nepřeplnili.

Využíváte Instagram či FB pro svůj business? Nevíte snad jak na to?

Pak bych Vás rád upozornil na 2 zajímavé akce, kde se i těchto témat dotkneme:

  1. ONLINE živé vysílání v uzavřené skupině “DO ANGLIE S MICHALEM” kdy 16-17.11.2019 probereme ty nejlepší tipy z NEJVĚTŠÍ MLM AKCE v EVROPĚ (Success Summit 3 v Anglii)
  2. OFFLINE akce u Brna a první nezávislá MLM AKADEMIE už ke konci toho roku, kde probereme celé MLM knowhow uceleně od A až do Z 😉

Těším se na Vás ONLINE i OFFLINE!

Nikdy se nevzdávejte – úspěch v MLM stojí za to a navíc – děláte svět opravdu lepším místem ♥

 


Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu.



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩