Co je tou nejvíce profitující taktikou, kterou můžete ve svém businessu implementovat? Třeba si říkáte rekrutování, sociální media, anebo duplikace.
Mám pro vás ale jednu variantu, která vás možná překvapí. Napříč celou profesí síťového marketingu, od jedné společnosti ke druhé, je tou nejvýdělečnější aktivitou, kterou můžete uskutečnit, pořádání vlastních akcí a konferencí, pro co největší publikum!
Řekněme, že jste začali dělat v network marketingu a mysleli jste si, že budete vydělávat spoustu peněz… Že si vytrénujete si vlastní velký tým, který budete inspirovat a podporovat…
Ale stále to nějak nejde?
Třeba zrovna teď nastala ta správná příležitost plánovat, jaké akce chcete sami uspořádat a kterých událostí se zúčastní váš tým.
Jaké jsou vaše skutečné náklady?
- Co všechno vás stojí mít členy týmu, kteří nebudou nikdy příliš motivovaní ani samostatní?
- Co se stane s vaším MLM businessem, když se otočíte zády jen na dvě vteřiny? 🙂
- Jaké náklady jsou spojené s pomalým růstem, zmeškanými bonusy a poklesem sebevědomí?
Získejte z konferencí a skupinových akcí trvalý efekt
Už jste někdy museli hnojit zahrádku nebo trávník? Když poprvé otevřete pytel s hnojivem, našli jste uvnitř jen drobné pelety, které se nakonec rozložili v tenké vrstvě po celém trávníku. Je to tak malá vrstva, že si říkáte, jak tohle vůbec může pomoct…
Skupinové události a živé akce působí stejně
Na první pohled se jeví jako malé útržky informací, které nesouvisí s tím, co zrovna potřebujete. Ale po třech měsících se otočíte a podíváte se na své profity:
A najednou vidíte, že členové týmu, kteří se konference zúčastnili, jsou více produktivní, více profitují, sbírají bonusy jako šílení a co je ještě důležitější – jdou příkladem svému týmu pod nimi, který tímto “zapalují”! 😉
Chcete čísla? Dobře, není problém
80 % network marketérů milionářů věří, že živé skupinové události jsou rozhodující pro úspěšnost jejich týmu.
31 % network marketérů vytvořilo 87 % svých příjmů pořádáním živých událostí.
95 % network marketérů souhlasí s tím, že skupinové živé akce poskytují účastníkům cennou příležitost k vytvoření osobních vztahů.
Používejte pravidlo 80/20
80 % vašich příjmů přijde od 20 % lidí z vašeho týmu. A těch 20 % většinou tvoří lidé, kteří skupinové akce navštěvují (i s jejich skupinou), anebo je rovnou pořádají.
Soustřeďte na ně svou pozornost. Síla vašeho týmu, jistota finanční budoucnosti a znalosti, které získají, se po naslouchání mistrů v oboru dramaticky zvýší!
Osobně znám sílu odkazu, které v sobě tyto skupinové události mají. Vzpomínám si, když jsem poprvé začal navštěvovat skupinové akce, cítil jsem se po jejich skončení, totálně nabitý energií.
Chtěl jsem přijít znovu a znovu, jen abych zažil ten pocit. Jiní si vždy našli nějakou výmluvu, aby se nemohli zúčastnit. Chvíli mi trvalo si uvědomit, proč byli účastníci tolik nadšení a lidi, kteří se nezúčastnili, zůstali pozadu. Důvod byl strašně jednoduchý.
Když jsem byl obklopen motivovanými lidmi a bystrými hlavami, které vedli obří sítě, atmosféra mě pozvedla na jejich úroveň a stal jsem se odolným vůči všem pochybám.
Dopřejte týmu kontakt s odborníky
Dnes můžete být novým v síťovém marketingu, můžete mít malý tým, který nic neprodukuje, nebo můžete být milionářem, který vyžaduje, aby jeho tým pravidelně navštěvoval akce na živo.
Přes vaše současné okolnosti věřím, že vím, co byste opravdu chtěli….
Chcete ziskový, soběstačný tým, který má přímé spojení s odborníky, osobnostmi odvětví, zákazníky a podporujícími přáteli a spolupracovníky, je to tak?
Kombinace těchto věcí způsobuje, že váš každý začínající MLM spolupracovník je odolnější vůči škodlivým vlivům, jako je prokrastinace (odkládání a nečinnost), pochyby, arogance, osamělost, nebo negativita.
Vím jen o jednom místě, které vám může přinést skupinu nových MLM spolupracovníků, potenciálních zákazníků, vedoucích týmů a všechny je nechat ponořit se do odborných a sociálních důkazů, mezi tzv. “MLM celebrity”, zákazníky a podporu přátel a dalších vašich spolupracovníků…
Takovým místem jsou živé akce a skupinové konference!
Už jen z toho důvodu je důležité, abyste se naučili takové události pořádat.
Nikdo se nerodí úspěšným
Nemůžete se narodit úspěšní, musíte se jimi stát. Nezáleží na tom, jaké důvody vám dá tým, aby nešli na event, nezáleží na jejich aktuální motivaci.
Nezáleží kolik místních událostí jste hostili bez toho, aniž byste sami vystupovali. Všechno se totiž změní a začne obracet k lepšímu.
Vychovávejte své MLM spolupracovníky firemními akcemi, inspirujte je svojí konferencí, vzdělávejte zákazníky místními akcemi a vše se vám brzo vrátí zpátky, už během pár měsíců! 😉
Výmluvy nechte stranou
Lidé dokáží vynaložit obrovskou vůli a spoustu fantazie k tomu, aby přišli s důvodem, proč nejsou živé akce nic pro ně:
- Nevím jak se tam dostat.
- Nemůžu si to dovolit.
- Ztratil jsem řidičák.
- Nemám kam dát psy.
- Zapomněl jsem na to.
- Bolí mě pravá noha.
- atd atd…
Podobné výmluvy mě vždy štvaly, dokud jsem nezačal rozumět jedné věci…
Ti, kteří se neustále na něco vymlouvají, jsou jako pijavice přisátí na podnikání někoho jiného. Nikdy se nedostanou na další úroveň, nikdy nepřekonají další metu.
Vždy budou vyžadovat tolik cizího času a úsilí a nikdy z nich nebude mít prospěch někdo další, ani oni sami. Neřaďte se mezi ně:
- Nevymlouvejte se.
- Nezapomínejte na sílu živých událostí.
- Staňte se jejich pořadatelem.
Nakonec chci ještě připomenout…
Uspořádávání akcí je tou nejvíce ziskovou činností, kterou můžete v síťovém marketingu dělat!
Žádná jiná strategie vám nepřinese tak vysoký příjem. Nezapomeňte se proto účastnit akcí, konferencí a školení a ohromte ostatní svou vlastní – Vy to totiž zvládnete!
A víte proč jsem si tím tak jist, i když sami sobě nevěříte?
JELIKOŽ KDYŽ JSEM TO DOKÁZAL JÁ (JAKO TOTÁLNÍ INTROVERT) …
A HLAVNĚ TAKY PROTO, PROTOŽE POKUD NIKDO, TAK JÁ VE VÁS VĚŘÍM! 😉
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩
Saska
15.8.2019 @ 13:53
Michal tvoj blog je topka, ďakujem za všetky rady a tipy, sú skvele a dávajú zmysel. Tento článok je ????
Michal Karmazín
16.8.2019 @ 0:02
Velmi pěkně děkuji Sasko 🙂 pro takové jako jsi Ty, je radost publikovat – přeji Ti, ať Tvůj tým jenom vzkvétá a ať se Vám podaří získané knowhow zabudovat do praxe a vím, že pak nemohou nepřijít skvělé výsledky! 🙂 Setkáme se na vrcholu, moc Ti držím palce a fandím – NIKDY se nevzdávej a děkuji za Tvůj komentář 😉