Slovo “klienty” jsem dal schválně do uvozovek, protože pokud je někdo sprostý, tak je otázka, zda ho vůbec můžeme za klienta, byť teoreticky, považovat 🙂 Vulgární klienty v síťovém marketingu bych rozdělil asi na takové 2 základní skupiny:

  1. Jsem schopen s ním vést dialog a postupně ho usměrnit, ať se baví aspoň slušně
  2. Nejsem schopen s ním vést dialog, protože mě absolutně neposlouchá a je neustále vulgární

Jak nakládat se skupinou první?

Tak pokud se to s ním dá ukočírovat, tak si na takovém člověku potrénuji trošku komunikaci.

Vím že s ním nic nebude, ale beru to jako dobrou příležitost vyzkoušet si argumenty a lidskou psychologii, je to fakt jen takový tréning – záleží jak moc mě to s ním bude bavit, podle toho mu přidělím čas – tedy ne on mě, ale já mu 😉

Jak nakládat se skupinou druhou?

Řeknu to asi jednoduše – na hrubý pytel hrubá záplata, nenechte si nic líbit a vracejte jim to i s úroky 🙂 nenechte je, aby Vás sundali dolů a nejlepší bude, když s nimi už vůbec nebudete ztrácet čas – “UŽ ANI MINUTU!” říkám s oblibou! 😉

Držím Vám palce! 🙂




SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩