Nejste spokojení se svým týmem? Snažíte se je neustále motivovat, ale stejně to nepřináší žádný užitek? Přečtěte si, jak vyřešit problém lenivého týmu v network marketingu.

Rozhodněte se hned teď

Víte, jak moc rád mám příběhy. Tak pro vás opět jeden mám hned na začátek, je o mém velmi dobrém příteli, který se v network marketingu pohybuje už dlouhá léta.

Před několika lety selhal v několika různých společnostech síťového marketingu. Byl zlomený, procházel rozvodem a dlužil spoustu peněz. Účty za něj platila, jeho tehdejší přítelkyně.

Ale rozhodl se, že ho to nezlomí, že to zvládne i přes všechny překážky a že se mu podaří uspět. Byl plný pochybností, nejistoty a myšlenek, že není dost dobrý.

Ale uvědomil si, že takto už dál žít nechce a chtěl to změní. Zní to jednoduše – rozhodl se, že bude úspěšný – nicméně ono to vážně pak už jednodušší je, nevěříte? Čtěte dál…

Protože rozhodnutí je mocné slovo a ještě mocnější čin. Znamená to, že se odříznete od všech ostatních možností. Rozhodnete se, že žádná další možnost neexistuje a půjdete si pouze za tím jediným.

Po rozhodnutí už nepřemýšlíte nad pochybnostmi. Už nepřemýšlíte, jestli jste dost dobří, protože jste se rozhodli, že to zvládnete a že na to jste dost dobří. Jiné možnosti, už přestaly existovat.

Rozhodnutí často nebývá snadné, ale život PO rozhodnutí je překvapivě jednoduchý. Protože jakmile jednou budete znát směr, už ze své cesty nesejdete.

Kam směřujete?

Co se stane, když se rozhodnete? Když překročíte ten bod, ve kterém odstraníte pochyby a budete mít před sebou jen jediný cíl? Jaký vlastně je?

Kam směřujete? Tato otázka se lidem v hlavě často honí:

  • Když je někdo odmítne. „Kam vlastně směřuji a proč?“
  • Když se na vás někdo vykašle. „Kam vlastně směřuji a proč?“
  • Když dostanete ránu. „Kam vlastně směřuji a proč?“
  • Když vám někdo řekne, že tohle nikdy nebude fungovat. „Kam vlastně směřuji a proč?“
  • Když vám po změně strategie na chvíli klesne příjem. „Kam vlastně směřuji a proč?“

Tato otázka rozděluje lidi mezi ty, kteří jsou úspěšní a kteří nejsou.

Není to o existujících okolnostech, protože vždy najdete někoho, kdo je na tom ještě hůř než vy a přesto zvládne uspět. Není to o okolnostech

Existují lidé, kteří si klidně hoví v luxusu, všechno a všichni jim jdou na ruku a stejně nejsou úspěšní. Pořád si hledají nějaké důvody pro to, proč se jim nedaří.

A pak jsou tu lidé, jako je můj přítel, kterým se nedaří, jsou finančně, emocionálně, nebo i zdravotně zničení, nic jim nejde podle plánu. Ale stejně to zvládnou a uspějí.

Není to o překážkách. Je to o tom, jak o nich přemýšlíte a jestli jste dostatečně soustředění na svou cestu. To je ten zásadní rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Jak přimět váš tým duplikovat

Myslíte si, že vám i s rozhodnutím půjde všechno hladce? Udělat rozhodnutí opravdu jednoduché není.

Můj přítel měl kliku – rekrutoval chlapíka, který pro něj během 90 dní získal 250 lidí, vybudoval si postupně tým o tisících a tisících lidech a byl jedním z nejúspěšnějších lidí ve společnosti.

Ale upřímně, kdybyste se na něj na začátku koukli, řekli byste, že je k ničemu.

Nevěděl nic o duplikaci ani o kultuře, které se běžně v network marketingu učí. Rekrutoval lidi, kteří vlastně nic nedělali a on nevěděl co s tím. Vůbec neměl ponětí, jak to rozpohybovat.

Ale i když tyto věci neznal, tak šel a své rekruty inspiroval k akci tím, že sám byl akční. Byl šťastný, když našel první lidi, ale jen jim řekl, že je tu pro ně, pokud by něco potřebovali, a pak šel a rekrutoval dál.

Chtěl je svou akcí inspirovat a to se mu nakonec povedlo. Nepotřeboval a nechtěl k tomu využít nějaká kouzelná slovíčka, nebo motivační řeči. Inspiroval je svou akcí.

A během těch pěti měsíců se stalo něco neuvěřitelného, rekrutoval jednoho super chlápka a všichni ti lidé, co v týmu do té doby nedělali nic, jako by se najednou vzbudili. Prostě se probrali a hrnuli se do práce a do rekrutování.

Nepřiměla je k akci práce mého přítele, ale nakonec to byla práce někoho, kdo do týmu přišel stejně jako oni. Několik těch největších lenochů se dokonce vyšplhalo na vrcholek společnosti mezi TOP…

Nejsou to motivační řeči a videa, které lidi nakopnou. Je to tvrdá práce, která je inspiruje k tomu, že by se mohli zvednout a začít budovat svůj život.

Netrestejte se

Lidé často hledají všechny důvody a věci, co je na nich špatně. Jako kdyby za to měli něco získat. Ale za to přeci není žádná odměna, když se takhle ničíte.

Ve skutečnosti je to sobecké, když se takhle ničíte, mezitím co venku jsou lidé, kteří hledají něco, co jim pomůže na jejich problémy – hledají váš produkt.

Vy jen sedíte a litujete se, že je s vámi něco špatně, že nejste dobrý leader, že nikdy neděláte dost. Přestaňte s tím. Svět neovlivníte tím, že se budete litovat a přemýšlet, co je s vámi špatně.

Nepomůže to vám a nepomůže to ani nikomu jinému.

Mějte trochu trpělivosti

Pokud rekrutujete už pár měsíců a nemáte zatím žádnou duplikaci v týmu – gratuluji. I když zatím nejste číslo jedna ve vaší společnosti, přesto se stále soustředíte na svou práci a jedete dál.

Ale jakmile se začnete litovat, proč se vám nedaří, tak se zastavíte a začnete padat a nikdy se nedostanete tam, kam chcete.

Co kdyby to trvalo dva roky?

Řekněme, že dva roky budete bez duplikace. Jaké máte alternativy? Prostě si řeknete dost? Najednou si rozmyslíte, že to nemá smysl a budete chtít přestat registrovat další nové lidi…

Ale no tak – to jako vážně?

Znám lidi, kteří duplikace v týmu dosáhli až po letech, ale dosáhli toho jen proto, protože to nevzdali.

Co kdybyste věděli, že na vás za rohem čeká štěstí a úspěch? Vzdali byste to? Je to jen vaše rozhodnutí, jestli budete úspěšní, nebo ne, pamatujte na to.

Vybudujte kulturu v týmu

Tak co tedy máte dělat, když rekrutujete někoho, po kom se najednou slehne zem? Pošlete jim zprávu, dejte jim vědět, že jste na ně nezapomněli a že jste tu stále k dispozici:

„Pokud potřebuješ, jsem tu. Jsem rád, že jsme spolu v jednom týmu. Nabírám nové lidi, jsou vážně skvělí, ale pokud ode mě něco potřebuješ, stačí říct. Moc si naší spolupráce vážím.“ 😉

Pošlete jim vděčnost a lásku, ne smutek a neštěstí či nátlak. Chtějte, aby se cítili dobře, ať už se vám ozývají nebo ne. Pošlete jim poklonu, řekněte, že tu pro ně stále jste.

Přestaňte si hrát na drába, který všechny posílá do práce a přesvědčuje ostatní, aby šli rekrutovat. Jděte a rekrutujte VY.

Buďte pro ně inspirací, přestaňte čekat na ostatní, až se pustí do tvorby vašeho osudu. Nečekejte na ostatní, až pomůžou vyřešit vaše finanční problémy. Běžte a vyřešte si je sami.

A pokud budete dělat dost, pokud se dostatečně ukážete, když se dostatečně soustředíte na svůj cíl – hádejte co?

Budete mít kolem sebe spoustu pochybovačů, kteří vás budou pomlouvat za zády. Ale to má přece každý úspěšný člověk, nebo ne? 🙂

Tým plný lidí, kteří se vzájemně podporují – to je to, co potřebujete. Jděte příkladem a buďte vděční za lidi kolem sebe a mějte je rádi.

Zůstaňte soustředění

Stále se soustředíte na to, kam směřujete? To je ta jediná otázka, na které záleží. Buď se po své cestě ztratíte a nebudete vědět kudy kam, nebo za svým cílem půjdete i uprostřed tmy.

Nevšímejte si, že nikdo nic nedělá. Pracujte na tom, abyste vy sami šli vzorem a vydejte se do ulic mluvit s lidmi. Přestaňte čekat na svůj tým, než začne něco dělat a začněte s tím vy.

A hlavně jim jejich přístup nevyčítejte – to přece nevadí, že netouží po vysokých výdělcích jako vy. Mějte je rádi už jen za to, že jsou s vámi na stejné lodi.

Je to mnohem více než jen šek

Pokud věříte ve svůj produkt, službu nebo příležitost, proč by se ostatní ve vaší organizaci měli snažit, abyste šli ven a ovlivňovali druhé? Pokud to děláte pouze pro peníze, budete to mít těžké.

Pokud to děláte pouze pro provize a až příliš analyzujete svůj čas, duplikaci a nezáleží vám na tom, jestli s tím produktem pozitivně ovlivníte lidi, pak to nebude moc fungovat.

Pokud vám až tak nezáleží na tom, jestli jim vaše příležitost pomůže a jestli se díky ní budou cítit součástí komunity, tak se vám skupina bude neustále rozpadat.

Jestli nepomůžete lidem, aby se cítili lépe, aby o sobě nepochybovali, ale aby se vámi inspirovali, pak se žádný větší úspěch prostě nedostaví.

Pokud budete neustále přehnaně analyzovat svůj čas investovaný do MLM a pak zjistíte, že byste v obyčejné práci vydělali víc, jak sami sebe motivujete k překonání všech překážek, které s našim budováním souvisí?

Hlavně když s MLM začínáte, tak jasně, že byste si mohli v klasickém zaměstnání vydělat i více, jenže jen do té doby, než se ve vašem týmu začne objevovat duplikace…

Jednou to zkrátka přijde a vy z čista jasna začnete nabírat do svého týmu více a více lidí a najednou přijde i někdo, kdo vám přivede “hotového” lídra / lídryni.

A nejlepší je, že ho, nebo ji, nemusíte ani rekrutovat vy, ale jednoduše do vašeho týmu přijde někdo, kdo bude tahounem pro všechny.

Dříve nebo později, získáte do týmu někoho, kdo bude úspěchem pro vás i pro celý tým. Bude inspirovat ostatní svou akcí a svým elánem a lidé pochopí, že když to dokázal jeden z nich, zvládnou to taky.

Víte, kolik lidí na světě potřebuje nějakou komunitu?

Téměř každý. Spousta lidí je v depresi, spousta lidí je na sebe příliš tvrdá. Nemají kolem sebe žádnou podporu, ale jakmile je do podporující skupiny dostanete, budou lepším člověkem.

A vůbec nezáleží na tom, jestli budou vydělávat nebo ne.

Jestliže si o nich myslíte, že jsou k ničemu jen proto, že zrovna nikoho nerekrutují – jste na omylu.

Bohužel to je jeden z problémů v network marketingu – jen protože někdo nevydělává, tak si o něm mohou někteří myslet, že je k ničemu.

Ale oni přece mohou být spokojení s vámi, vaším týmem, s lidmi, kteří je obklopují a inspirují.

To přece stojí za to – aby se lidé s vámi cítili lépe. I kdyby to mělo být mé jediné poslání, budu za něj rád. Budu šťastný, když se kolem mě lidé budou cítit dobře.

Mějte rádi svůj tým

Jak přimějete lidi, aby se cítili lépe? Přivítejte je, mějte je rádi, poplácejte je, obejměte, udělejte si s nimi fotky, prostě se k nim chovejte, jako k dobrým přátelům.

Budou mít radost jen z toho, že jste spolu, že jsou součástí komunity.

Možná, že nikdy nebudou vydělávat šestimístné částky, ale to by neměla být podmínka pro to, aby byl někdo šťastný.

Smiřte se s tím, že ve vaší organizaci jsou lidé, kteří nedělají nic a jsou s tím spokojení. Tak buďte také. Inspirujte je k akci, dělejte dál svou práci a třeba se jednou přidají také a tím se duplikace nastartuje i ve vaší hloubce! 😉

Rádi byste více info o lepší duplikaci v MLM týmu?

Dobře, není problém, vše probereme na akci, která se už blíží – vše probereme více do hloubky, jelikož na to bude celý nezapomenutelný víkend, který má potenciál změnit Vaši MLM kariéru a tím, dost možná i Váš život!

Budu se těšit na MLM AKADEMII vidíme se za nedlouho! Kapacita omezená a lístky mizí… 😉 Výhodnější cena vstupenky jen do konce měsíce! 😉

Jo a …… moc Vám držím palce, NIKDY TO NEVZDÁVEJTE! Stojí to za to… 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩


MARKETINGOVÝ ONLINE MLM SUMMIT ZDARMA!


DALŠÍ ROČNÍK NEZÁVISLÉ MLM AKADEMIE





PDF: Kde brát lidi do MLM, aby Vám nedošly kontakty!
 



MLM plávovač je ve FB Skupině MLM Poradna!
 



PDF: Jak správně telefonovat v MLM! Stahujte.
 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.