Prodáváte produkty, nebo služby na Facebooku? Poradím vám, jak přemýšlet o svém obsahu, abyste dosáhli maximálních výsledků – chcete?
Čemu je potřeba rozumět při prodeji na Facebooku?
Hlavní věcí je, že ať už se snažíte prodávat cokoliv, většina lidí, se kterými jste na Facebooku ve spojení, není připravená nakupovat a už vůbec ne přímo přes Facebook.
Důležité je uvědomit si svou pozici. Spočívá v tom, že pochopíte, v jakém stavu se nachází váš potenciální zákazník. Prodejci často jen zveřejňují prodejní odkazy. To ale málokdy bude fungovat tak, že lidé kliknou a koupí. Proč?
Protože většina lidí není připravena nakupovat. A taky – přiznejme si – ty nabídky ani nejsou dostatečně zajímavé natolik, aby lidi na první dobrou přesvědčili ke koupi, je to tak? Můžete si to představit, jako kdybyste šli k neznámému člověku a zeptali se ho, jestli si vás chce vzít… Podobné otázky a nabídky jsou mimo!
Než se k prodeji dostanete, musí se stát několik věcí. Na Facebooku je jen malé procento lidí, kteří jsou právě teď připravení koupit váš produkt, nebo službu. Mnohem více lidí jsou ve stavu „potřebuji více informací“ – a chtějí vědět, jak by jim váš produkt, nebo služba mohly pomoci, aby je to přiblížilo ke koupi.
Jak přemýšlet o svém profilu a obsahu, abyste dosáhli maximálních výsledků?
Podívejte se na svůj profil, na svůj marketing. Dáváte tam svůj obsah, který předpokládá, že někdo právě danou věc hledá a je připraven ji koupit? Pokud ano, děláte chybu.
Místo toho poučujte lidi o reálném užitku a povězte jim, jak jim to konkrétně pomůže a jaké konkrétní problémy to řeší. Jak to pomohlo vám, jak to pomohlo dalším lidem a jak může i jim. Zahřejte lidi na duši a udělejte vše pro to, aby byli žízniví po vašem řešení.
Lidi dost často nezajímá, že jim Vy chcete něco prodat, ale spíš je zajímá, co by z toho oni mohli mít – co jim to přinese!
Pamatujte, že sociální sítě jsou o lidech. Přemýšlejte o tom, s kým navazujete kontakt, koho se snažíte oslovit. Nepřemýšlejte tolik o tom, co se snažíte komu prodat. Spíš přemýšlejte nad tím, jak můžete lidem pomoci řešit jejich problémy.
Pokud například prodáváte proteinový prášek na hubnutí, věnujte mnohem méně času tomu, že obsahuje L-Carnitin, Arginin, nebo cokoliv jiného. Místo toho se zaměřte na to, abyste lidem vysvětlili, že jim můžete pomoct řešit problém (pomoc s redukcí hmotnosti).
A to, co výrobek detailně obsahuje, už ty lidi, až tak ve finále zajímat nemusí (pokud to samozřejmě není nějaký podvrh atd)… Dává Vám to smysl?
Jak vám váš produkt pomohl? Jak jste se stali tím, kým jste? Jak pomůže lidem, které se snažíte k sobě přitáhnout a oslovit? Přemýšlejte o tom, s čím bojují, s čím se trápí, co si myslí, že vědí, ale ve skutečnosti je to nepravda, co byste si přáli vědět dříve Vy?
Vězte, že lidi nikdy neomrzí poslouchat o jejich problémech, a proto se více zaměřte na to, abyste mluvili o nich a o věcech, které se jich týkají. Vraťme se k prášku na hubnutí – pokud vám pomohl zhubnout šest kilo, pak mluvte o tom, o kolik lépe se teď cítíte, když se vejdete do některých ze svých starých šatů.
Jen taková drobnost může někoho nabudit a vyvolat v něm žízeň – vzbudit v něm zvědavost. „Jak jsi to dokázal, pověz mi víc!“ To je mnohem pravděpodobnější než to, že někdo uvidí váš prodejní odkaz a rovnou nakoupí s Vašim provizním ID číslem.
Přeneste to i do vašeho profilu
Nejste „prodejce krému na svědění číslo jedna“. Ale „pomáháte lidem, kteří mají problém.“ Ať si ten, koho chcete oslovit, přečte a řekne si, že chápete jeho potíže. To je to, co lidé opravdu hledají.
Nechtějí, aby jim někdo něco prodal. Chtějí, aby jim někdo rozuměl. Dávejte to jasně najevo v celém svém obsahu, nejen na Facebooku. Dejte jasně najevo, že jim rozumíte.
Jaký je teď pro Facebook mocný tah číslo jedna?
Skvělou šancí, jak dostat svůj obsah před lidi, kteří vás neznají, jsou Facebook Reels. Kdysi Facebook ukazoval váš obsah jen přátelům a možná přátelům vašich přátel. TikTok odstartoval mánii krátkých videí – ukazoval je úplně všem, komu by se mohli líbit.
Právě to odstartovalo celý fenomén krátkých videí, ve kterém teď jako marketéři žijeme. Díky nim máte největší šanci zasáhnout člověka, který vás vůbec nezná. Vřele doporučuji.
Kdybych teď začínal znovu, dělal bych pravidelně Reels. Existuje spousta věcí, o které se tu s vámi dělím. A určitě máte obsah, o který se chcete podělit taky. Třeba jste překonali nějakou výzvu, která může rezonovat s dalšími lidmi.
Třeba máte něco, co je blízké vašemu produktu, nebo službě. Možná se všechny vaše videa nestanou virální, ale uvidí je tisíce lidí. Naučte se sdílet krátká videa a udělejte si z toho návyk. Jsou neuvěřitelně mocné.
Chcete více takových rad od lidí, kteří už jsou na TOPu?
Jak vydělat 100M+ CZK / 4M+ EUR jen z MLM?
Krátká odpověď: Online MLM Summit! (Nedělní Online Vysílání, které je ZDARMA)
Pokud už v MLM jste nějakou dobu anebo právě začínáte, ale zatím stále nemáte výsledky o kterých sníte, pak Vám možná mohu hodně pomoct tím, že pořádám Online MLM Summit ZDARMA.
Na 5ti až 6ti hodinovém Online MLM Summitu, odevzdá své knowhow síťového marketingu celkem 14 tuzemských CZ/SK lídrů milionářů.
Tito lidé prozradí do detailu, jak vydělali přes 100.000.000+ Kč (resp. přes 4.000.000+ EUR) za velmi krátký čas.
Nejlepší na tom je to, že celý SUMMIT je úplně ZADARMO, takže jedinou investicí je Vaše pozornost a Váš čas v neděli – registrujte se na vysílání a řekněte to těm všem, jejichž úspěch Vám není lhostejný:
Brzy na viděnou!
S pozdravem Michal – Váš MLM fanoušek číslo #1
SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩