Umět správně pozvat lidi tak, aby se připojili k vaší příležitosti je prvním krokem k vytvoření příjmů v MLM společnosti. Využijte lidskou zvědavost a svůj příběh, abyste vybudovali svůj vztah s ostatními a pomohli jim vyřešit jejich problémy.

Toto jsou 2 nejúčinnější nástroje, které můžete mít a které můžete využít už ve vašem pozvání na vaši MLM příležitost.

Shromáždil jsem a zdokumentoval nápady a strategie pro pozvání potenciálních zákazníků a spolupracovníků a teď se o to s vámi chci podělit. 😉

Nechte je prožít váš příběh

V životě jste už něco zvládli, možná se vám něco povedlo, prošli jste si těžkou životní situací – se vším se mohou další lidé ztotožnit. Třeba jste byl(a) učitel(ka), nebo dělník/dělnice, či makléř(ka), nebo někým úplně jiným….

Ať už je váš příběh jakýkoliv, uvědomte si, že se s ním může ztotožnit jiná osoba, které zrovna představujete svou příležitost.

Inspirováním svým příběhem o životě, pravděpodobně pomůžete lidem, kteří zrovna prožívají to co vy už máte za sebou, nebo to řešíte právě teď taky.

Ale co když…?

  • Možná jste paralyzováni svou vlastní dokonalostí.
  • Možná už jste se pokoušeli lidi nalákat na svou příležitost, ale byli jste odmítnuti.
  • Možná už jste investovali čas a peníze do učení, jak někoho pozvat do svého businessu.
  • A možná, ale jenom možná, vám tenký hlásek v hlavě říká, že to nezvládnete.

Pokud pochybovačný hlásek v hlavě opravdu máte, pak vám ukážu první kroky, které budete potřebovat, abyste zaujali ostatní a mohli je pozvat do vašeho businessu.

Dám vám techniky, které používají ti nejlepší, aby navázali vztah s ostatními lidmi na úplně jiné úrovni.

Zajímá Vás to? 🙂

Těšíte se? 🙂 OK, tak začněme…

Poznejte svého “ideálního zákazníka”

Jako první byste měli zvážit, jestli jste dostatečně identifikovali své potenciální zákazníky.

Kdo jsou, kde žijí, kde pracují, kolik vydělávají, jestli mají rodinu apod. Musíte je znát a vytvořit si přesný typ tzv. “avatara”, kterého hledáte.

Pokud jste si ještě svůj “avatar” nevytvořili, udělejte si jedno volné odpoledne a udělejte to.

Dřív, než se do něčeho pustíte, musíte mít perfektní představu o svém ideálním zákazníkovi. Jen tak budete vědět, na koho svou pozvánkou efektivně cílit.

Krok #1: Nepotřebujete být NĚKDO hned od začátku

Většina lidí si myslí, že pro ideální pozvání je potřeba mít vliv. Už jsem to slyšel mnohokrát: „Pro tebe to je jednoduché, tebe přeci každý zná“.

Ale když jsem před lety začínal, neznal mě nikdo. Musel jsem každý den chodit a neustále zvát jednoho za druhým.

Nejdřív jsem v tom byl opravdu špatný, ale po kouscích jsem se zlepšoval. A než jsem si to stačil uvědomit, něco se zlomilo a lidé začali vstupovat do mého týmu.

Krok #2: Každá osoba, která vás odmítne, vás přinese blíže k té, která vám kývne

Když se poprvé dostanete do síťového marketingu, myslíte si, že každý bude po vaší příležitosti okamžitě nažhavený. Dokonce se říká, že jediné, co musíte udělat, je přesvědčit 5 lidí, kteří přesvědčí dalších 5 a tak dále…. 🙂 Už jste to taky slyšeli?

Pokud jste součástí network marketingu déle než dvě minuty, pak určitě víte, že to není pravda! 😀 Klíčem k úspěchu je uvědomit si, že málokdo vám kývne na vaši nabídku a nemít z toho strach.

Oslovování lidí je hra čísel. Někteří se k vám přidají, ale většina odmítne – smiřte se s tím a budete mít o mnoho lehčí život a nic vás nezastaví!

Krok #3: Začněte budovat vztahy a přestaňte myslet jen na profit

Přestaňte bezhlavě lovit všechny kolem sebe a začněte se o lidi skutečně zajímat. Uvědomte si, že vybudovat kariéru je těžká práce.

Odložte sítě, které máte nalíčené na někoho, kdo zrovna projde kolem, a nastražte uši. Musíte se naučit lidi poslouchat, poznat je, jejich životy a situace, ve kterých se nachází.

Vybudujte si s nimi vztah!

Krok #4: Vždy si pamatujte, že na druhé straně frustrace, je nová příležitost

Když si nikdy neuděláte čas na to, abyste své pozvání vyladili k dokonalosti, začnete být stejně frustrovaný, jako jsem býval já.

Skoro jsem to vzdal, ale pak jsem zjistil, co jsem dělal špatně. Pokud vás nenasměroval tento článek a stále to nemůžete zjistit, najděte si mentora, který vám poradí – ideálně ve vaší upline, nebo externího, který ale má prokazatelné výsledky.

Na závěr ještě pár dalších odkazů na příbuzná témata

  1. VIDEO: Jak oslovit teplý i studený trh naleznete pod odkazem (otevře se v novém okně)…
  2. Jak oslovit teplý trh (tedy rodinu, známé, kamarády a jejich přátele) jsem ještě popsal i ve článku Registrace lidí z teplého trhu
  3. Jak oslovit studený trh (lidi cizí, které neznáte, náhodné spolucestující či kolemjdoucí) pak ve článku Jak přeměnit cizího člověka na zákazníka do Vašeho MLM 😉
  4. No a poslední věc: Jak ovládnout umění oslovit úspěšné podnikatele a bohaté lidi, najdete na tomto čtvrtém linku a věřím, že vám také může někdy hodit 😉

A jakou radu vám můžu dát na úplný konec?

Přestaňte se honit za vzdušnými zámky a začněte lidi poslouchat. Sdílejte s nimi svůj osobní příběh, včetně neúspěchů a všeho špatného, čím jste si prošli – vaše upřímnost a pokora otevře jejich srdce.

Mluvte o svém PROČ, proč jste se vy pustili do MLM a pak zjistěte jejich potřeby/problémy, abyste mohli to ideální pozvání, ušít přímo na míru každému z nich 😉 Neprodávejte, ale vytvářejte zvědavost – to je klíč!  

Pokud si to vezmete k srdci, prosadíte se a naplníte cíle jejich a pak i své 😉 Moc vám fandím!


Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu.



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩