Zajímá vás, jestli nějak dál reagovat na lidi, které jste oslovili se svou příležitostí, ale neodpověděli vám?

Chci se s vámi podělit o to, na co byste se měli v takové situaci zaměřit a jaké dva plány vám pomohou.

Nedělejte si z toho hlavu

Pokud lidé na vaši zprávu nebo volání nijak nereagují, ve skutečnosti to není moc velký problém.

Už si přesně nepamatuji, kolik lidí zpočátku vůbec nereagovalo na mé zprávy nebo telefonáty. Upřímně jsem to moc nevnímal, soustředil jsem se spíše na ty, kteří měli zájem si o mé příležitosti povídat.

A musím říct, že mezi nimi byli třeba i takoví, kteří mi neodpovídali půl roku! Co je v takové situaci nejdůležitější?

Nepanikařit!

Nervěte si vlasy kvůli tomu, že vám někdo neodpovídá, nepřemýšlejte pořád dokola, kde jste udělali chybu.

Pokračujte dál v tom, co děláte a hledejte lidi, kteří budou mít o vaši příležitost skutečně zájem.

Protože mezitím, co byste se pokoušeli zlomit jednoho, který vám neodpovídá, můžete nabrat další tři, kteří budou nadšení z toho, co děláte, chápete? 😉

Hledejte lidi, kteří jsou vám otevření. Nesnažte se k sobě do týmu dostat všechny, se kterými jste kdy mluvili, vždyť to dělat nemusíte.

Snažte se říct jen málo, co nejvíce lidem

Nemusíte složitě povídat o všem co víte, těm málo lidem, kteří se o to vlastně vůbec nezajímají. Zaměřte se více na ty, kteří na vás reagují a chtějí si s vámi povídat.

Ale existují strategie, kterými se můžete dostat do hlavy i těm, kteří vůbec nereagují? Určitě ano.

Mám tu pro vás dvě strategie, které můžete zkusit:

Plán číslo 1

Po čtyřech dnech bez reakce jim můžete napsat následující zprávu:

„Omlouvám se, že jsem se dlouho neozval, věnoval jsem se svému týmu a zákazníkům, tak jsem neměl čas se vám tolik věnovat. Jak se daří?“

Díky tomu si dáte prostor pro to, že jste se ve skutečnosti neozvali vy jim, protože jste měli spoustu práce. A díky jednoduché zprávě zjistíte, jestli tam nezbyla nějaká špetka zájmu o to, co děláte.

Třeba ten zájem mít vůbec nebudou, jen vám odpoví „super“ a nic víc. Pokud vám napíšou, že se mají dobře – zůstaňte v pozici zaneprázdněného podnikatele.

„Nebudu na vás ještě pár dní mít dost času, ale příští týden se vám určitě můžu věnovat.“

Když vám neodpoví ani na to, jak se zrovna mají, zkuste to za 30 dní znovu s následující zprávou:

Zdravím! Vím, že pro vás moje příležitost není a neoslovila vás, ale neznáte náhodou někoho, kdo si chce vydělat/zhubnout/mít úžasnou pleť?“ (Ať už to je cokoliv.)

Nejsou to jen náhodné věty, jsou to pečlivé mechanismy ověřené mnou i dalšími network marketéry, abyste jednoduše zjistili, jestli ten člověk na druhé straně sítě nebo telefonu má alespoň špetku zájmu.

Stojí za to se o to pokusit, nic neztratíte a můžete jen získat. Jen pokud jsou na vás lidé drzí nebo dokonce hrubí, nezahazujte se s nimi. Takové přece nechcete mít kolem sebe, natož ve svém týmu.

Zkusit to můžete třeba i za rok, proč ne.

Zdravím, dnes večer dělám webinář na téma, které by vás mohlo zajímat. Můžete se dojít na chvíli mrknout.“

Ozvěte se jim, ale nebuďte dychtiví na nějakou odpověď. Ve velké spoustě případů totiž nedostanete vůbec žádnou.

Plán číslo 2

Druhý plán můžete využít jako strategii, pokud vám vůbec neodpovídají, a to ani když jste zkusili předchozí způsob, jak je oslovit.

Nebo ho můžete využít hned od začátku – a určitě to spousta z vás dělá. Jednoduše narovinu zjistíte, jestli jsou otevření vaší příležitosti nebo ne, a dejte jim možnost pokrčit rameny a odejít.

Nejsem si jistý, jestli by vás to zajímalo, ale chci se zeptat. Vydělávám si teď tímto způsobem a nevím, jestli to je ideální zrovna pro vás.

Tak tomu dejte minutku a podívejte se na to, když vás to zaujme, můžeme si o tom popovídat, když ne, nic se neděje.“

Hotovo, nic víc nemusíte zkoušet. Zeptejte se, jestli je zaujala vaše příležitost, a dejte jim možnost bez potíží odmítnout.

Nemusíte se snažit získat všechny, koho potkáte nebo koho oslovíte. Může být frustrující neustále hledat nové možnosti, jak získat lidi, kteří nechtějí věnovat ani čas tomu, aby vám odpověděli.

Já sám jsem neuspěl u spousty lidí, ale není to nic, kvůli čemu bych se měl trápit. Byla by to jen a jen ztráta času.

Nechcete už ztrácet čas a jít metodami pokus omyl?

Žádný problém – unikátní kurz 8mi krokového MLM sytému je KONEČNĚ HOTOVÝ a obsahuje přes 11 hodin (!!) zhuštěného MLM knowhow a to bez omáček a vaty!

Je to prostě něco jako moderní MLM BIBLE formou 11+ hodin extra hodnotných videí 😉

Troufnu si říct, že i kdybyste neměli jiné zdroje informací o MLM, pak jen z tohoto zdroje, prostě uspějete, pokud se budete držet návodu a budete to dávat i do praxe!

PRVNÍ MODUL VÁM DÁM NA TEST ZDARMA FORMOU WEBINÁŘE:

[WEBINÁŘ ZDARMA]

JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?

Už jste viděli webinář zdarma,Jak vybudovat IMPERIUM z domu a BEZ KAPITÁLU“?

Opravdu ne? Pak pokračujte zde

Palce Vám drží Váš MLM fanoušek číslo #1

Michal Karmazín

Nikdy to nevzdávejte, stojí to za to! 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩



JAK NA IMPÉRIUM Z DOMU A BEZ KAPITÁLU?