Jste už součástí nějaké MLM společnosti, ale okouzlil vás produkt jiné společnosti a myslíte si, že s ním můžete oslovit více lidí než doteď?

Měli byste jít za svým srdcem a opustit stávající společnost, nebo ne? Jestli jste narazili na podobný problém, následující řádky vám pomohou s rozhodnutím.

Sousedův trávník není vždy zelenější

Určitě nečekejte rady, ať nikdy v životě žádnou společnost neopouštíte, to rozhodně ne. Ale podle mě se až příliš často stává, že lidé opouští svou společnost příliš brzy, nebo prostě jen ze špatných důvodů.

Pokud se vám zalíbil další produkt, proč si ho prostě nekoupíte pro sebe? Myslíte si, že výměna produktu vám pomůže v kariéře network marketingu? Opravdu si myslíte, že ten sousedův trávník je zelenější, než ten váš?

Něco vám povím – práce, kterou musíte teď dělat a budete muset dělat, se ani v nové MLM společnosti, nezmění!

Pořád to bude ta stejná práce a jiný produkt NENÍ ten hlavní ukazatel k tomu, jestli budete ve své kariéře úspěšní, nebo ne.

Může se vám zdát, že se Vám bude v jiné společnosti s jiným produktem dařit víc. Ale není to vždy pravdou.

Milujte proces růstu a budete úspěšní

Viděl jsem zajímavý rozhovor s chlapíkem, který to měl v hlavě vážně srovnané. Řekl něco, co bych chtěl předat i vám:

„Nemusíte za každou cenu milovat produkt, ale co musíte milovat, abyste uspěli, je ten proces.“

Možná to bude znít divně a někdo mě bude chtít, za to co teď napíšu, osočit, ale rozhodně po vás nikdo až tak nevyžaduje, abyste ten produkt museli nutně MILOVAT (i když to jistě je velká výhoda, pokud se to povede a můžete to považovat za velký bonus!).

Jaká je ta dobrá zpráva?

Pokud máte svůj produkt “jen” rádi, pak to neznamená, že byste s ním nemohli uspět – můžete uspět a taky uspějete, pokud si osvojíte radost z procesu učení, růstu a zdokonalování.

Dokonce znám např. i lidi, kteří vybudovali třeba ohromné softwarové společnosti za desítky milionů dolarů, ale ten software, rádi nikdy neměli.

Také jsem potkal jednoho člověka, který vybudoval úklidovou společnost, ale sám uklízení nesnášel a byl velmi nepořádným člověkem – můžeme říct přímo tzv. “bordelářem” chcete-li 🙂

Prostě jen viděl díru na trhu a rozhodl se ji zaplnit.

Jsou to lidé, pro které jejich produkt, nebo služba, rozhodně nejsou vášní, ale rozumějí businessu a potřebám trhu.

Mají rádi network marketing a tak touto formou, pomáhají lidem řešit jejich problémy a na tom vydělávají.

Není za každou cenu potřeba, abyste svůj produkt vřele milovali, a už vůbec to není ukazatel toho, že budete ve své MLM práci úspěšní.

Ale co když náš učili, že milovat produkt, je v MLM základ?

Všechno, co vás učili vaši mentoři a vaše upline v MLM firmě, je správně!

A proč si to přes to vše, co jsem výše napsal, myslím?

Protože pokud se Vám opravdu podaří milovat váš produkt, pak je ta MLM činnost mnohem jednodušší, jelikož k ní nepotřebujete žádnou energii. V tom to celé je! 😉 

Když mluvíte o něčem co milujete, pak Vás to energii nestojí, ale naopak Vás to nabíjí!

Není to pak práce, ale je to poslání – nerozlišujete mezi tím, kdy pracujete a kdy odpočíváte – vše je propojené, cítíte velký smysl v tom co děláte a tou činností se bavíte – ano, dokonce i když to vydělává peníze 😉

A to je ten důvod, proč je to skvělé, pokud se vám podaří do vašeho MLM portfolia zamilovat, ale chci vás uklidnit, že úspěchu se dá dosáhnout i když máte ty produkty “jen rádi” 🙂

Měli byste si tedy přibrat další produkt?

Pokud si chcete přibrat k sobě další produkt, proč ne. Během vaší kariéry v síťovém marketingu jich potkáte spoustu, které budou super.

Raději vždy podpořím kolegy!

Rozhodně preferuji raději podpořit dalšího člena network marketingu (i když je v jiném MLM), než si podobné věci kupovat na internetu v anonymních e-shopech, které většinou jen překupují Čínu z Alibaby, nebo AliExpressu 😀

Produktů od jiných kolegů MLMáků si kupuji spoustu a rád, ale není to pro mě hned důvod, začít budovat nový business jen proto, že se mi líbí produkt a služby, které mají.

Mám přece své vlastní cíle a vize, za kterými si jdu stůj co stůj a pokud budu měnit “kurz plavby” každý měsíc, tak do cíle asi NIKDY nedopluji, že? 😉

Zalíbil se vám ten produkt natolik, že ho fakt chcete začít šířit dál?

A jste opravdu přesvědčení, že ještě i s dalším, úplně novým produktem, dokážete oslovit další spoustu lidí? Já si to nemyslím.

Protože i když ten produkt bude skvělý, úžasný a dokonalý, stejně to bude mít jen malý vliv na to, o kolik více lidí zvládnete oslovit, oproti normálu.

Nepřeceňujte váhu jednoho “super produktu”.

Nezapomeňte, že čím víc MLM firem a příležitostí nabízíte, tím více klesá vaše důvěryhodnost, expertíza a přesvědčení u klientů, že v tom co děláte, jste opravdu super dobří a úspěšní… Jak to myslím?

Jeden příklad za všechny

Nechali byste si operovat srdce chirurgem, o kterém byste věděli, že je současně pekař, masér, výživový poradce a ještě i automechanik?

Hádám, že byste raději chtěli chirurga, který nedělá nic jiného, než že celý den operuje srdce od rána do večera a to ještě ideálně celý jeho produktivní život, je to tak? 🙂 Já taky.

Takže co se změní s další MLM firmou?

Nic tak zásadního, jak byste možná čekali. Pravděpodobně to bude stále ta podobná, nebo naprosto stejná práce, jakou děláte teď.

Ten sousedův trávník opravdu není zelenější, vyžaduje stejnou péči, jako ten váš.

Pořád budete pro ten úspěch muset oslovovat lidi, navazovat s nimi kontakt, představovat jim svůj produkt, dosledovávat, registrovat a pak je znova pozvat na kávu a startovat je do spolupráce, učit je systém atd. – je to pořád dokola ta stejná práce, ať už je váš produkt jakýkoliv.

Začnete znovu od začátku

Je rozdíl mezi 10letou kariérou a 10letou kariérou.

Znám spoustu lidí, kteří by už mohli být mnohem dál, kdyby neskákali od jedné společnosti ke druhé. Jenže podle mě, prostě nepochopili network marketing.

Pro ně to je pouze o procentech a provizích – pracují jako prodavači. Ale o tom to není.

Ať už máte jakýkoliv produkt, vždy musíte vybudovat komunitu a kulturu, kolem svého produktu – jen tak budete úspěšní a vydělávat skutečné peníze. 😉 A TOHLE SI ZAPIŠTE! 😉

Když svůj produkt fakt milujete, je větší pravděpodobnost, že ho budete propagovat přirozeně víc. Ale pokud se zamilujete do procesu network marketingu, překonáte ostatní a zvládnete všechny překážky!

Protože když milujete proces, milujete svou práci a vše, co s ní souvisí – třeba rádi streamujete živě na Facebooku, děláte prezentace, vytváříte vzdělávací videa, bavíte se s lidmi a užíváte si to všechno a to se “sakra” někde projeví… 😉

Když milujete CELÝ proces a zamilujete si svou MLM práci, překonáte ostatní, protože jen samotná láska k produktu vám až tak nezaručí, že si zvládnete vybudovat i úspěšný a profitabilní business.

Podpořme se navzájem

Vezměme své peníze a místo anonymních eshopů či nadnárodních řetězců, raději podpořme další network marketéry – mámy samoživitelky, místní děti a důchodce.

Možná, že ta vaše klasická práce, do které ještě chodíte každý den a o které možná pochybujete, vám jen pomůže vydělat na cokoliv dalšího, co máte rádi, co vám dělá radost a čím dokážete udělat radost i dalším a dalším lidem a tím zlepšit život sobě i ostatním

A když děláte svou MLM práci dobře a staráte se o “svůj vlastní trávník”, místo toho, abyste neustále hleděli k sousedovi, tak vyděláte další peníze a můžete je také využít na cokoliv dalšího…

Třeba na to, že uděláte radost manželovi, nebo manželce a vezmete je na dovolenou – ovšem jen v tom případě, že vás celou tu dobu v MLM podporovali 😀 jinak NE! 😀 …..dělám si legraci, volba je na vás, samozřejmě! Do toho vám já, rozhodně “kecat” nebudu 🙂

Nemusíte vyloženě milovat produkt na věky věků. Stačí, když budete mít svou MLM práci rádi. Pak za vydělané peníze můžete plnit sny sobě i ostatním.

Opravdu můžete dělat, cokoliv chcete, ale pamatujte si, že všechno záleží na tom, užívat si ten celý proces. Bohužel to všem nefunguje automaticky tak, že když máte “jen” rádi produkt, tak že jako zázrakem, budete letět po žebříčku kariéry nahoru.

Určitě se najdou MLM distributoři, kteří nebudou souhlasit a tak nějak automaticky předpokládají to “totální zamilování se do produktu”. Jenže dokáže tohle každý ve vašem celém týmu? Ruku na srdce!

Co je špatného na tom, mít produkt “jen” rád?

Domnívám se, že vyžadovat to “totální zamilování se” do produktu u všech spolupracovníků, pravděpodobně není ten “všespásný” způsob, jak uspět – a to pragmaticky už jen proto, že toho v praxi nelze s jistotou u všech dosáhnout.

Potkal jsem spoustu lidí, kteří se o svůj produkt až tak extrémně nezajímali, a přesto vydělali spoustu peněz, aby to pak mohli utratit za něco, co milují.

Pravdou ale zůstává, že ti, kteří ani neměli rádi to, na čem původně vydělali, tak je ten úspěch, často stál mnoho energie a některé bohužel, dokonce i zdraví…

Mějte rádi produkt i celý MLM proces a uspějete!

Samozřejmě, že je to nejideálnější stav, když budete totálně milovat svůj produkt a je to fakt báječné, když se to povede.

Ale, je to opravdu ta nezbytná podmínka k vašemu úspěchu?

Na to, si už odpovězte sami, MLMáčci… 😉


Za inspiraci pro tento článek děkuji mému „MLM“ příteli, Rayovi Higdonovi (firma HIGDON GROUP™).



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩