Multilevel marketing má spoustu negativních nálepek, které nejsou pravdivé. A všechny pochází od lidí, kteří se s ním nikdy nesetkali a nevědí, o čem mluví. Něco vám povím – na lidech, kteří network marketingu nerozumí a stále ho jen kritizují, nezáleží.

Vždy budou mimo dění a nikdy nezkusí využít svůj potenciál. Ale vy jste ti, na kterých záleží, proto chci pomoci a dát vám argumenty pro nováčky a potenciální zákazníky, kteří zpočátku mohou těmto pomluvám a dezinformacím věřit také.

Rozvíjejte lidi kolem sebe a pomáhejte jim plnit jejich přání. To je nejúčinnější lék na pochyby.

Seznam předsudků, které svazují síťový marketing, je dlouhý:

  • „Je to jen jedna velká pyramida.“
  • „Peníze vydělávají jen ti nahoře.“
  • „Je potřeba neustále něco prodávat.“

Zkušené matadory se zavedenou kariérou a stabilním příjmem, už tyto stereotypy moc nerozhází. Ale mohly by uškodit začínajícím nováčkům.

Pochyby a ztráta sebevědomí se mohou vkrást do jejich mysli. A naše zodpovědnost team leadrů je, abychom nováčkům pomohli rozvíjet pozitivní myšlení, které jim pomůže překonat tato nepravdy.

Úspěch pro každého znamená něco jiného

Jen protože třeba právě vy, toužíte po soukromém letadle a vlastním ostrově neznamená, že taková přání mají i všichni ostatní. Třeba chtějí jen 400 EUR / 10.000 Kč navíc na jejich účtě každý měsíc, nebo platit dětem soukromé školy.

Zapamatujte si jednu důležitou věc: úspěch je relativní.

Když lidé projeví zájem o vaši příležitost, zeptejte se, co pro ně znamená úspěch. Jestli chtějí svou vilu a Bentley, nebo mají nižší očekávání. Mají právo chtít cokoliv. Vy jim musíte porozumět a pomoct, aby dosáhli svých cílů pomocí network marketingu.

Úspěch je relativní. Někdo chce procestovat svět, jiný bude rád za splacenou hypotéku.

Podělte se o svůj příběh, i když není perfektní

Při vstupu do network marketingu má jen málokdo za sebou zkušenosti. Nováčci jsou nejistí, kvůli svým schopnostem a nejsou si jistí, jestli zvládnou vybudovat tým.

Nemají za sebou žádný úspěch, od kterého by se mohli odrazit a ani žádnou komunitu, ve které by mohli svou příležitost sdílet a postupně tým vybudovat.

Tak jak jim pomoci překonat tyto překážky?

Podělte se o svůj příběh a ukažte jim, že mohou bojovat s jakýmkoliv problémem. Musíte být 100% upřímní a nebát se být i zranitelní, i když to může být nepříjemné se dělit o své vnitřní bitvy s někým, kdo se přidal teprve před pár dny.

Možná váš příběh nebude plný rytířů, milionů a zázraků na počkání. Ale i přesto má sílu měnit životy.

O kterém z následujících příběhů si myslíte, že má větší sílu?

Osoba (A) se připojí ke společnosti v network marketingu a má přirozený talent – snadno buduje tým a registruje mnoho lidí i na příležitost a jede, jako na běžícím páse. Zdvojnásobí počet lidí v síti během prvních tří měsíců a získá první bonus 2.000 EUR / 50.000 Kč jen za pár dní. Je to zázrak.

NEBO

Osoba (B), která se přidá ke společnosti v network marketingu a jde jí to velmi těžce. Je introvertní a pokaždé, když začne s někým mluvit, tak zamrzne. Časem ale začne rozvíjet komunikační schopnosti a začne lépe prezentovat svoji příležitost. Svého prvního nováčka získá po 3 měsících snahy. Ale najednou narazí na jiný problém – nemá dostatek času na schůzky kvůli fotbalovému kroužku svých dětí. Přesto začne znovu sponzorovat nové členy. Trvá jí 3 roky, než vybuduje silný základ lidí v týmu a každý další měsíc se už jejich počet zdvojnásobí. Není milionář, ale generuje dostatečný příjem na každoroční rodinnou dovolenou a dětem na školné. Žije naplněný život a je na sebe pyšná.

Co myslíte, který příběh se týká většiny lidí? Který příběh se lidí více dotkne? Je to ten, kde šlo vše hladce, nebo ten, kde bylo třeba překonat určité problémy, překážky a výzvy?

Už chápete, proč má to, čím zrovna procházíte, extrémní význam pro váš budoucí vlastní příběh? 😉

Nepotřebujete zázračný příběh a nepotřebujete být milionář. Potřebujete se sblížit s lidmi. Pokud k tomu máte svůj skutečný příběh, využijte ho.

Naučit se mluvit o vlastním příběhu je jedna z nejdůležitějších strategií v Network Marketingu. Nejen, že budete důvěryhodnější, ale také lépe připravíte nováčky na další výzvy, kterým určitě budou čelit!

Sbližte se s lidmi, s jejich přáním a obavami, s jejich příběhem. A nabídněte jim ten svůj.

Bez seberozvoje nejsou koláče

Spousta lidí se připojí k network marketingu a myslí si, že budou vydělávat miliony bez toho, aniž by se museli nějak rozvíjet. Ale téměř nikdo nevytvoří bohatství bez investic do sebe sama.

V network marketingu jste nejcennější aktivum vy. Nejproduktivnější nástroj je vaše mysl a požadovaný cíl leží ve vašem životním stylu.

I když se netrápíte se sociálními médii, rekrutováním, setkáváním, plánováním, sebevědomím a ani s čímkoliv jiným a nepotřebujete vynaložit tolik snahy v rozvíjení dovedností, přesto na sobě musíte chtít pracovat.

Pokud můžete být jen o kousek lepší, měli byste si slíbit, že budete trénovat své schopnosti neustále dál a dál! Využijte každé příležitosti, která vám umožní posunout se, byť jen o malinký kousek! 😉


Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu.



SDÍLET = LÍBILO SE MI TO!
⇩ DÍKY! 💘 DÁRKY NÍŽE ⇩